Mayalı poğaçam🥰

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese iyi akşamlar, keyfiniz nasıl? Umarım herkes iyidir ,ben bu günlerde biraz yorgunum. Hani insanın üzerinde devamlı bir uyku hali var ya tam o zamanlarımdayım. Geçtiğimiz hafta sonu üçüncü doz aşımı da oldum , o günden sonra bu yorgunluğun üzerine bir de kol ağrısı eklendi ki sormayın gitsin. Neyse olan herkese şifa olsun diyelim 🤲🏻

IMG-20211228-WA0009.jpg

IMG-20211218-WA0009.jpg

Bugün size ailemizin en kıymetli üyelerini tanıtmak istiyorum. İlk üye olduğum zaman kendimi anlatırken de azıcık bahsetmiştim aslında ondan , köpeğimiz maya. Aile içindeki lakabı ise mayalı poğaça 😅 mayalı poğaçam bundan bir buçuk sene kadar önce tamamen plansız ve sürpriz bir şekilde ailemizin bir üyesi oldu. Normalde ooo köpek mi istemem diyen hani o klasik babalardandı benim babam da fakat mayalımın o sıcacık oyuncu hallerine , kocaman kalbine sevgisine dayanamadı. Hatta Geçtiğimiz yaz bütün gecelerini salıncakta beraber oynayarak geçirdiler. Keşke o halinin de resmi olsa da paylaşsam sizinle 😂 maya ailemize katıldıktan sonra fark ettik ki insan eğer ki sorumluluk sahibi bir bireyse tabi, mutlaka böyle bir evcil hayvana hatta bizim gözümüzde bir arkadaşa ihtiyacı var . Dertlendiğini , mutluluğunu aslında her duygunu o kadar derinden hissediyorlar ki hemencecik yanına gelip sarıp sarmaliyor sevgisiyle seni .

IMG-20211228-WA0011.jpg

Bakın bu da mayalı poğaçamın bebekleri. Anne olduktan sonra da ,onun minicik başıyla o dört bebeğin sorumluluğunu alışını görmek öyle güzel bir hismiş ki anlatamam . Çok konuştum sanırım çok özlediğimden. Bir gün umarım ki bu minicik canlara kıyanların da hak ettiği ceza verilir, onların da en az bizim kadar yaşama hakkı olduğu kabul edilir diyerek sonlandırmak istiyorum.

Yeni yıl hepinize sağlık,huzur mutluluk getirsin. Yüreğimizin merhamet ve sevgiyle dolması dileğiyle. Sağlıcakla kalın..

Sort:  
 3 years ago 

Maşallah çok tatlı

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61964.40
ETH 2998.63
USDT 1.00
SBD 2.47