Kadehlerimle aşk yaşıyorum

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Selam herkese , umarım herkes çok iyidir. Şahsen ben bugün çok iyiyim, çünkü sonunda cuma geldiii 💃
Bugün size yeni aldığım kadehlerimi göstermek istiyorum. Yaklaşık bir senedir evlilik hazırlıkları yaptığım için çeyiz toplamaya çalışıyorum. Nerede indirim orada beni görebilirsiniz. Benim bu süreç zarfında öğrendiğim şey şu ki tezcanlı olmayıp gerçekten derinlemesine takip etmek ve indirimleri kovalamak gerekiyor. Tabi piyasayı takip edip bilmek gerekiyor. çünkü maalesef ki indirim haberlerinin çoğu asıl fiyatları yükselttikten sonra tekrar düşürmek üzerine kurulu bir sistemin ürünü. Fakat ben uzun süredir takip ettiğim birkaç parça ürünü geçen ayki indirimlerle 400 TL daha uyguna aldım.

IMG_20211210_001509.jpg

Mesela bu şampanya kadehim 🥂. Her gün şampanya içmeyeceğim ama çok güzel ve evimde olmasını istediğim parcalardandı.

IMG_20211210_001555.jpg

Bu da aynı seriden aldığım şarap kadehlerim 🍷. Kendi evimi kurup canımın diğer yarısıyla bunun içinden rose şarap içeceğimiz günleri iple çekiyorum.

IMG_20211210_001758.jpg

Hepsinden ama hepsinden güzeli de en uzun süredir peşinden koştuğum bu mavişlerim. Sıcak şarabımızı yapıp arkada en sevdiğimiz şarkılardan derleme bir plak çalsa ve ben huzurla anın tadını çıkarsam.. lütfen o günler hemen ve sağlıkla gelsin. 🤲🥰

Bir senelik çeyizcilik maceramdan öğrendiğim şey şu ki her şeyin en güzeli olmasa da olur. Tabaklarınız altın varaklı olmasın,yemek takımımıza inci tozları serpilmesine de geri yok . Aslında hepsinden öte tek gerçek kalıyor,kalbimize gelecek umudunu yerleştiren bir can yoldaşı. Ben buldum, inşallah yarınlarımız da bugünümüz kadar aşk dolu olur ❤️ herkese bu yolda iyi şanslar dileyip veda ediyim bari

Bugünden bu kadar. Hepinize güzel hafta sonları dilerim ☺️

Sort:  
 3 years ago 

Hepsi cok sık gule gule kullanin😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim ☺️

 3 years ago 

Dünya satışa çıksa indirime girer girmez alırsın ama hep en güzellerini alıyorsun sabırsızlıkla bekliyorum kullanacağımız günleri ❤️❤️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55747.11
ETH 2323.34
USDT 1.00
SBD 2.34