Hediye Zamanı💕

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese selam, bir süredir küçük bir talihsizlik sonucu telefonumun bozulması sebebiyle post atamıyordum. Tek suçlu da can yoldaşım 😂 @erkocaaslansahin

Yeni yıl yaklaştı benim de en sevdiğim zaman yani hediye zamanı geldi💃 biz her yılbaşında ev arkadaşlarımla birbirimize hediye alırız. Tabi artık sürpriz olmuyor ama küçük şeylerle karşındakini mutlu etmek bence paha biçilemez. Kimi insan için bunlar kapitalizmin ijr oyunu ve para tuzağı biliyorum. Herkesin kendi fikri tabi muhalefet olmanın gereği yok ama bence bazen farkına bile varmadan öyle lüzumsuz paralar harcarken sadece bir ay fazladan 50 ya da 100 tl harcamaya değer . hele ki karşınızdaki kişi benim gibj ufak jestleri seviyorsa.

20211130_203526.jpg

Mesela bu geçen sene ev arkadaşımın yılbaşı hediyesi. Şu minik tatlış buruna kızarmış yanaklara bakar mısınız 😁

20211130_203426.jpg

Bu da benim bu sene onlara ve kendime hediyem. Malum efsane kasım indirimleri yağmuruna ben de yakalananlardanım 😅 asıl anlamı benim için çok önemli. Bu sene 3 arkadaş yaşadığımız bu evin son senesi. Herkes nişanlandı ve kendi yuvasını kurmak için çabalıyor. Minik iki kişilik çekirdek ailemizin bir sembolü olsun istedim. Sizce nasıl 😊

20211130_203559.jpg

20211130_203817.jpg

Birazcık da eeeen sevdiğim hayvan olan kirpili hediyelerimi göstereyim size. İlk resim canımın içi @erkocaaslansahin in bana ilk yılbaşı hediyesi. Sanırım son olacak ama neyse 😯 Ikincisi de benim kendime hediyemdi. Insan herkesten önce kendini mutlu etmeli sonuçta değil mi 😊

Kameramın kalitesizliği ve küçük bir kız çocuğuna dönüşmemi mazur görün 😊 Sağlıkla kalın

Sort:  
 3 years ago 

Ben bir kere düşünceli bir insanım istediğim gibi bir hediye bulamazsam almayabilirim🙄

 3 years ago 

Tabi canııım 😅

 3 years ago 

Çok tatlı özellikle kirpilere bayıldım 🦔

 3 years ago 

Ben de çok seviyorum 😍😍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61937.20
ETH 3004.64
USDT 1.00
SBD 2.49