Günaydııın ☺️

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Haftanın bitmesine son iki gün kaldı 💃🏻 şöyle güzel bir dinlenmeyi hak ettik. Benim gibi hafta sonlarına geri sayım yapan var mı? Aslında yapmayan var mı demek lazım muhtemelen 😂 hele ki son zamanlarda yaşadığımız gündem ve ekonomi hepimizi yormuşken. Maalesef artık çalışop ekmeğimizi kazanıyoruz demek bile çok zor. Hatta size geçen gün fark ettiğim hem komik hem de çok üzücü olan bir anımı anlatayım, tam buna uygun. Bu resmi çektiğim gün işe giderken birkaç parça bir şey almak için Kozuatağı metro durağının çıkışındaki büfeye uğradım. Alacaklarımı aldım, paramı uzattım. Para üstünü beklerken etrafa bakındım biraz öyle neler varmış diye. Hani çocukken bakkalların para üstü niyetine beş kuruş hadi bileemdin on kuruş değerinde olan tekli sakızlar vardı ya, işte o sakızlara elli kuruş fiyat yazmış büfeci amca. Çok da güleryüzlü bir amcadır bu arada giderseniz haberiniz olsun 😇 dedim ki abi bunlara da mı zam geldi, ohooo sen ne zamandır sakız almıyorsun dedi bana 😅

IMG_20211119_082301.jpg

Hepimizin ortak derdi aslında hayat pahalılığı. Ama insanoğluyuz biz, elimizde olan değerli şey umut etmek değil mi? Yarını, daha güzel günlerin geleceğini bekliyorum ben bir umut. Benim gibi hala biraz romantik yaklaşanlar varsa aramızda umuyorum ki ne ben ne de siz umudunuzu kaybetmezsiniz.

Biraz derdimi anlattım, inşallah sıkmamışımdır sizi 😅 konuşmayı azıcık çook azıcık severim de 🤷🏻‍♀️ zaten zamanla kendimi bolca anlatacağım için bu küçük açıklamaları yapmama da gerek kalmayacaktır. O güne kadar biraz detaylandırmak en doğrusu sanırım.

Bir dahaki dertleşinimde görüşmek dileğiyle ☺️Çok mutlu, huzurlu bir gün olsun hepimize 😇
IMG_20211118_081107.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Günaydın 🤗 ben de haftasonuna geri sayım yapanlardanım😂

 3 years ago 

Hayat pahalılığı hepimizi çok yordu ama yine de umut hep var inşallah her şey düzelir 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61937.20
ETH 3004.64
USDT 1.00
SBD 2.49