The Diary Game -Better Life Season 3 - 29 Kasım

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit - Türkiye ailem 👋

Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir 🙏 Ben iyiyim ama havalardan dolayı pek bir şey yapasım gelmiyor 🙄 Sizinde öyle oluyor mu ? 2 haftadır TV de Yargı'yı izlediğim için Teşkilat'ı izleyemiyordum o yüzen dün gece onu izledim ve sabah 5 i geçiyordu uyuduğum da. Sabah 5 te yatan insan tabiki de öğlen 12 den önce uyanmaz. Bende aynı öyle yaptım. Annem bıraksa daha da uyurdum 🙈 Uyku düzenim 3-4 gündür bozulduğu için bugün biraz da başım ağrıdı. Tabi bir de uyandığım da elektrikler yoktu akşam 5 den sonra geldi 😏 Elektrikler akşam da bir kaç kere gitti geldi neyse ki uzun sürmedi. Bugün elektrikler yokken annemle yazlık kıyafetleri kaldırıp kışlık kıyafetleri çıkarttık. Biraz kilo aldığım için bir çok kıyafetimin olmadığını fark ettim maalesef biraz moralim bozuldu 🙄 Bir an önce diyete girip zayıflamam lazım 😏 Hava bugün kapalıydı ama soğuk değildi. Ilık bir hava vardı bu yüzden işleri bitirdikten sonra biraz dışarıya çıktım dolaştım. Dolaşırken amcamların yeni köpeği de benimle birlikte dolaştı. Kendini sevdirmek icin hemen yere yatıyor. Çok oyuncu bir köpek 🥰 Sararmış yapraklar sonbaharın güzelliklerini o kadar güzel gösteriyordu ki. Doğayı seviyorum 😊

20211129_141606.jpg

20211129_141618.jpg

20211129_150825.jpg

20211129_150908.jpg

Sonra eve geldim kahvemi yaptım bahçede içtim. Bugünkü ılık havayı değerlendirmek için.

20211129_140407.jpg

Akşam yengem kuzenim ve yengemin annesi oturmaya gelecekti bu yüzden elektrikler gelmişken poğaça ve limonlu kek yaptım. Annem de turşu kavurdu. Turşu kavurmasını Karadenizliler iyi bilir 😊 Kekimin ve poğaçamın tarifini yarın detaylı bir şekilde anlatıp paylaşacağım 😊

20211129_231722.jpg

20211129_231737.jpg

Her şeyi hazırladım bulaşıkları yıkarken yengemler geldi ve biraz sonra da çay suyu koydum. Çay demlendi servis edildi. Muhabbet eşliğinde yedik içtik. Sonra kuzenimle oje sürdük. Oje sürmesi bitti dayım yengemleri almaya geldi, gittiler.

IMG_20211129_215549_547.webp

Yengemler gittikten sonra amcamın oğlu geldi kek ve poğaça yedi. Biraz oturdu kedilerimi sevdi sonra gitti. O da gidince postumu hazırladım.

20211129_231805.jpg

20211129_231823.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💐
Bir sonra ki postumda görüşmek üzere 🖐 Kendinize iyi bakın, sağlıkla kalın 🥰

Sort:  
 3 years ago 

Diyete başlayacağım diyip ardından kek poğaça paylaşman 🤣🤣Yeni köpüş çok güzelmiş 😍Dere yol üzdü 🥲

İşte başlanmıyor bizim evde biliyorsun 🤣 Maalesef dere yol beni de üzüyor 🙄

 3 years ago 

Kek poğaça ikilisi bayılırım size de afiyet olsun 😊

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Yoğun ama güzel bir geçirmiş siniz

En sevdiğim hayvandır köpek. Hayallerimin olmazsa olmazıdır hemde. Bahçeli bir evim birde köpeğimin olması. Sizin köpekte çok tatlıymış. Fotoğrafını görmek bile mutlu etti beni 😊
Kim bilir belli bir gün hayallerim gerçek olur. 🤷‍♀️

İnsallah hayaliniz gerçek olur ve burda hayalinizin fotoğraflarını görürüz 🙏

Inşaallah 🤲🏻 çok teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Ben de birkaç yil once kore dizilerine takmistim sabahlara kadar izliyordum. sonra baktim dunyadan kopmusum. ama cok keyifli oluyor 😁 Guzel bir gun gecirmissiniz. Ne guzel akrabalqr, arkadaslar bir arqdasiniz. Rabbim hic ayirmasin. bu guzel sofralariniz hep kurulsun. 🤲😊

Valla böyle dizi film derken gece gündüz birbirine giriyor 😏 Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🥰

 3 years ago 

Kedinin bakışları beni benden aldı güzel pozlamışsınız :) ayrıca turşu kavurmasının detayını da yarınki paylaşımınızda yazarsanız çok iyi olur bir turşusever olarak merak ettim doğrusu☺️

Pozlamak için neler çekiyorum ah bir bilseniz 😊 Tabiki paylaşırım 👍

 3 years ago 

Emek olmadan yemek olmaz :)) Çok teşekkürler🙏🏻

Evet haklısınız 😊

 3 years ago 

Güzel bir gün olmuş 😊

Evet 😊

 3 years ago 

Oyy kediler çok tatlı 😍

Evet 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61904.26
ETH 2409.59
USDT 1.00
SBD 2.68