The Diary Game -Better Life Season 3 - 15 Kasım

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit - Türkiye ailesi
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Beni soracak olursanız ben iyiyim. Evimize, kedilerimin yanına bir minnoş daha eklendi. Bu yüzden çok mutluyum. Kediyi kardeşim sahiplenmişti, gelirken de buraya getirdi ve artık benimle kalacak 😊 Kedinin adı 'Çirkin'.

20211113_194228.jpg

Gerçekten biraz çirkin ama bir o kadar da çok güzel bir kedi 🥰 Benim kedilerim gibi değil. Benim kediler biraz uykucu benim gibi. Çirkin çok hareketli, kucakta durmayı pek sevmez, oyun delisi. Onlarla hem oynamak istiyor hem tıslıyor pati atıyor onları korkutuyor 🤦‍♀️ Benim kediler bahçede durdukları için dışarıya alışkın ama Çirkin öyle değil. Kardeşim ona evde baktı bu yüzden burada da evde kalıyor hatta birlikte uyuyoruz. Ama onu yavaş yavaş dışarıya alıştırmaya çalışıyorum. O yüzden gündüz bahçeye salıyorum. Afacan çok meraklı her yeri talan ediyor.

20211115_124822.jpg

20211114_155736.jpg

Akşamüzeri de eve alıyorum. Zaten kapıyı açınca koşa koşa eve giriyor. Hemen kumunun ve mamasının yanına gidiyor. Oysaki bahçede mama ve su da var ama oradan yemiyor, içmiyor. Akşamları benim minikleri de eve alıyorum birbirlerine daha çabuk alışsınlar diye. Öyle de oluyor. Cumartesi gecesi benim minikleri de eve aldım halamla birer tane yanımıza alıp yatırdık. Benimle birlikte yatan bir an da gözüme daldı ve gözümü çizdi 🤦‍♀️ Gözüm kanlandı ve biraz ağrı yaptı. Bugün o yüzden doktora gittim. Doktor gözünde biraz yırtık var ama önemli bir şey değil dedi ve damla verdi. Şükür ki bir şey olmadı. Sabah kahvaltı yaptıktan sonra hava güzeldi son son bu havaları değerlendirmek için çayımı bahçede içtim.

20211115_120244.jpg

Sonra hazırlandık ve çıktık. Önce kargoya gittik. Halamla Avon'dan parfüm almıştık o geldi. Kokusu çok güzel, boyutu biraz küçük ama fiyatı iyiydi. Sandal ağacı, yasemin ve frezya kokulu bir parfüm. Katalog fiyatı 29.99 Tl idi. Ama benim üyeliğim olduğu için 23.99 a geldi.

20211115_222730.jpg

Kargodan sonra hastaneye oradan da halamı Bafra pidesi yemeye götürdüm. Kuzenim, annem, halam ve ben gittik.

20211115_163743.jpg

Pidemizi yedikten sonra kuzenim çiğköfte almaya gitti bizde önce pazara sonra da Migros'a gittik. Ben önce eczaneye gidip sonra Migros'a yanlarına geçtim. Kuzenim de oraya geldi. İşlerimiz bitince eve geldik. Çay demledik, mısır patlattık. Halamla ben çiğköfteyi annemle babaannem de patlamış mısır yedi.

20211115_191229.jpg

O sıra yengem aradı halamla oraya gittik. Yengem kısır, saray sarması yapmış yanına da çay demlemiş.

20211115_204816.jpg

Bir de tok karnımıza onlardan da yedik. Muhabbet falan derken de saat 23.00 a geliyordu kalktık eve geldik. Biraz kediciklerimi sevdim sonra kahvemi yapıp postumu hazırlamaya başladım.

20211115_194509.jpg

20211115_222241.jpg

20211116_000748.jpg

Tabi postumu hazırlarken de rahatlık yoktu gördüğünüz gibi.

20211115_235349.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
Herkese iyi geceler…

Sort:  
 3 years ago 

cook gecmis olsun. cok sevimliler hepsine ayri ayri bayildim pisiciklerin 😍 yemeklerinizin her biri birbirinden guzel. afiyet olsun. tokken aciktim 🙈😁

Çok teşekkür ederim 🙏 Bu saatte yemeyin ben vicdan azabı çekerim 😊

 3 years ago 

Hahahhaha kedi kadrosu günden güne artıyor hepsine ayrı ayrı aşığım❤️❤️ ama çirkin bebişimizin ismi konusunda sizle hem fikir değilim Of'lu ona daha çok yakışıyor 🤣gözüne bir şey olmadığına sevindim 😌anneciğime de iyi bak eve dönünce onu çok iş bekliyor 🙈🤭

Ona Of'lu demek istemiyorum 🤣 Halam her şeyin farkında ve işleri göze alarak geliyor 🤣🤣

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun kedilerinizin hepsi birbirinden tatlı umarım Çirkin hemen alışır 😊

Çok teşekkür ederim 😊 Umarım 🙏

 3 years ago 

Afiyet olsun☺️ Kediler çok merhametli hayvanlar benim de kedim vardı. 😉Geçmiş olsun gözünüzde en kısa zaman da iyileşir İnşaAllah.

Teşekkür ederim 🙏 Evet çok merhametliler 😊 Kedinize ne oldu sonra 😊🤔

 3 years ago 

Ben il değişikliği yaptım ailem de başka eve taşınınca sürekli eski eve kaçıp gidiyormuş annemler almış kaç kere o kaçmış sürekli ama en son kaçışın da baya aramışlar bulamamışlar 😔

Üzüldüm 😔 insallah birisi sahiplenmiştir ve iyi bakıyordur 🙏

 3 years ago (edited)

Çiğ köfteler mısırlar sevimli kediler ne kadar güzel dolu dolu bir post olmuş ellerine sağlık 🙏😍

Evet çok teşekkür ederim 🥰😊

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60340.89
ETH 2615.66
USDT 1.00
SBD 2.56