#Club100 - The Diary Game Better Life - Rize Gezimiz

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Güzel bir günden hepinize merhaba :) Benim için hafta güzel başladı ve güzel de gidiyor. Aslında dün yazacaktım ama yorgunluktan yazamadım. O yüzden bugün yazıyorum.

Dün @ozenozge ile birlikte Rize'ye gittik. Aslında biraz geç gittik ama günü dolu dolu geçirdik. Şunu söylemeliyim ki Rize'nin meydanı fotoğrafta da görüldüğü gibi çok güzeldi.

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.45.06.jpeg

Rize Hatırası

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.45.26.jpeg

Çaydanlık Heykeli

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.35.59.jpeg

Hamsi Heykeli

İlk durağımız Ziraat Botanik Çay Bahçesi oldu. Rize' ye gelince mutlaka gidilmesi gereken muhteşem bir yer. Ben çok sevdim. Tabi biraz yukarıda olduğu için yokuş çıkmaktan yorulduk. Ama oraya gittiğimiz de yorulduğumuza değdiğini anladım. Etrafı güzelce gezdikten sonra oturduk ve çay söyledik. Çayı demlikle birlikte veriyorlar, bizde küçük demlikle çay söyledik. Çayımızı içerken bir tane kedi geldi yanımıza biraz sevdim sonra kucağıma geldi oturdu. Anlamsız bir şekilde bir an da kolumu ısırıp gitti ama sonra tekrar gelip kucağımda yattı. Yani ben kedi delisi biri için çok çok sevimli bir kediydi ve Samsun'daki kedilerime benziyordu sadece bunun rengi biraz açık ve biraz da büyüktü. Onu kucağımdan indirip gitmek içimden pek gelmiyordu ama maalesef başka yere de gidecektik o yüzden o minnoşu kucağımdan indirip gittik.

Ziraat Botanik Çay Bahçesi'ne Doğru Çıkarken
Ziraat Botanik Çay Bahçesi Girişi

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.38.33 (1).jpeg

Tatlı kedicik

Botanik Çay bahçesinin lezzetli çayı

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.41.01.jpeg

Botanik Çay bahçesinden manzaralar

Bir sonraki durağımız Rize Kale'si oldu. Kale'den manzara çok güzeldi, bütün Rize ayaklarının altındaydı.

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.37.06.jpeg

Rize Kalesi

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.37.04.jpeg

Rize Kalesi hakkında bilgiler

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.35.59 (1).jpeg

Kale manzarası ve selfimiz

Kale'de fazla kalmadık oradan AVM'ye doğru yol aldık ve geze geze AVM'ye gittik. Daha önceden gittiğimde o AVM'ye ve içi güzel dışını beğenmedim demiştim. Bu defa gittiğim de dış cephesinin de fotoğrafını çektim. Önce gidip yemek yedik daha içini gezdik. Çıkışa geldiğimiz zaman semazen gösterisi vardı, ilahiler söyleniyordu. İzlemek isterdim ama vaktimiz yoktu son arabaya yetişmek zorundaydık. Bu yüzden izlemek için kalamadık ve AVM'den çıkışımızı yaptık. Dolmuş durağının olduğu yere geçmek için karşıya geçmemiz gerekiyordu ve geçidi çok güzel ışıklandırmışlar kenarlara laleler dikmişler, beğendim güzel bir görüntü vardı. Dolmuşa bindik, 10-15 dakika kadar sonra kalkış yaptık ve evimize geldik. O kadar yorulmuşum ki direk uzandım. Aslında uykumda gelmişti erken yatacaktım fakat kara kızımdan mümkün olmadı. Planda bugün Uzun Göl'e gitmekti ama bu sabah uyanamadım dün gece uyuyamadığım için. Geç olduğundan da gitmekten vazgeçip yarına erteledik. Diliyorum ki bu akşam erken uyuyabilirim.

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.34.26.jpeg

Şimal AVM

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.34.25 (1).jpeg

AVM'deki semazen gösterisi

WhatsApp Image 2022-04-21 at 20.34.25.jpeg

Işıklandırılmış Direkler

Benden bu kadar bir sonraki postumda görüşmek üzere :)
Hepinize hayırlı akşamlar :)

Sort:  
 2 years ago 

Trabzona samsuna orduya çok gitmiş biri olarak rizeye hiç gitmedim. Ölmeden önce kesinlikle gezilip görülmesi gereken yerler diye düşünüyorum. Harika bir post olmuş elinize sağlık 👏🏽

Evet kesinlikle öyle. Teşekkür ederim 😊

"

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08.
Curated By : @willeusz

"

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97