Burnsteem25 || Club100 || The Diary Game Better Life || 6-9 Ağustos || Trabzon GünlükleristeemCreated with Sketch.

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese merhaba ;

Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir, haftanız güzel geçiyordur 🙏 Allah'tan bir aksilik çıkmazsa halam önümüzdeki günlerde ameliyat olacak. O yüzden onunla birlikte ben de Trabzon'a geldim. Bu süreçte ona refakatçilik yapacağım.Geçtiğimiz cumartesi günü Bafra'dan yola çıktık ve otobüs ile Trabzon'a geldik. Yolculuğumuz da biraz uyuyarak biraz kitap okuyarak biraz da halamla muhabbet ederek geçti. Otobüs yolculuğu özel araca göre çok daha uzun sürdü normalde yaklaşık 5 saat süren yolculuk 8-9 saati buldu. Yani yolda baya yorulduk normal geleceğimiz saatten daha uzun sürdü ve belediye otobüsü gibi sürekli bir yerlerde durup yolcu alıp indirdi 🙄 Neyse ki sonunda yolculuk bitti, bizi almaya kardeşim ve kuzenim geldi hep birlikte kuzenimin evine gittik. Acıkmıştık ve hemen yemek sipariş verip karnımızı doyurduk. Sonra çay demleyip muhabbete koyulduk. O gün uyuduğumuzda biri geçiyordu.

Sabah halamla birlikte güzel bir kahvaltı hazırladık ve keyifli, bol muhabbeti kahvaltımızı yaptık. Kuzenimin balkonu 13. katta olduğu için serin ve sineksiz. O yüzden buradayken balkonda bol bol vakit geçiriyoruz. Ayrıca manzarası da enfes. Daha sonra geleneksel görüntülü konuşmamızı yaptık 🤣 Bizim görüntülü konuşmalarımız oldukça uzun sürüyor. Böylece her birimiz farklı şehirlerde olsak da iletişimimizi koparmıyoruz. Bu sefer abim, kardeşim halam ve ben birlikte olduğumuz için konuşmaya katılanlar @ozenozge ve annemdi.

WhatsApp Image 2022-08-10 at 21.32.02.jpeg

Kahvaltı masamız

Öğleden sonra kardeşim ile Trabzon' daki Kızlar Manastırı' na gittik. Kısaca bu manastırdan bahsedecek olursam; Boztepe'ye yakın bir yerdeydi. Kızlar Manastır'ı, Rahibeler Manastır'ı olarak da bilinir. 1349-1390 yılları arasında 3. Alexios zamanında yaptırılmış. Manastır da iki avlu, kütüphane, toplantı salonu, kilise, şapel, hücre vs. bulunur. Manzara olarak da muhteşem bir yer. Trabzon'a yolunuz düşerse gidilecek yerlerden bir tanesi. Orayı gezdikten sonra eve geldik ve yemeğimizi yedik. Akşam çay sohbetleri falan gecemiz öyle geçti.

WhatsApp Image 2022-08-10 at 21.32.02 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-08-10 at 21.32.07 (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-08-10 at 21.32.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-08-10 at 21.32.07.jpeg

Ben ve arkamda manastır manzarası

Pazartesi sabahı ise karderşim @mustafatunc ve halam erkenden hastaneye gittiler muayene olmak için. Doktorun verdiği tahlilleri falan yaptırmışlar tabi bayağı uzun sürmüş 🙄 İşlerini halledip eve geldiler. Tabi yorgun bitkin bir halde. Onlar geldikten sonra yemeğimizi yiyip çay keyfimizi yaptık. Yemekten sonra Mustafa istemeyerek de olsa Of'a geri döndü.

Ertesi gün ise halamla birlikte hastaneye gittik, halam tomografi çekilecekti. Hastanaye bizi arabayla kuzenim bıraktı. 2-3 saat kadar hastanede kaldık işlerimizi halledince tekrar kuzenim almaya geldi. Sonuçlar için de yarın tekrar hastaneye gideceğiz ve ameliyat için sıra alacağız. Umarım ameliyat için bir engel olmaz ve işlerimizi sorunsuz bir şekilde hallederiz.

WhatsApp Image 2022-08-10 at 21.32.30.jpeg

Halam tomografi çekilirken bende dışarıda bekledim

Benim bir kaç günüm oldukça yoğun geçti ve kısaca özetlemeye çalıştım. Büyük ihtimalle asıl süreç bundan sonra başlayacak.

Bloğumu okuduğunuz için teşekkür ederim 🤗

Öncelikle çook ama çok teşekkür ederim ben gelemesem de annemin emin ellerde olduğunu bilmek yeterli🧡

Kızlar manastırı çok güzelmiş sen de harika çıkmışsın❤️❤️

Hiç ama hiç önemli değil. Halamın yanında olmayacağım da kimin yanında olacağım o yüzden teşekküre gerek yok ❤️

Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim ❤️

Çok geçmiş olsun 🙏

Teşekkür ederim @arzum hanım🙏🏻

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Teşekkür Ederim 😊

Öncelikle halanıza ve annenize @ozenozge çok geçmiş olsun. Kolay bir ameliyat olmasını diliyorum.
Trabzon daha doğrusu Karadeniz'e hiç gitmedim. En kısa sürede ailem ile gitmeye niyet ediyorum. Kızlar manastırı çok güzelmiş. Resimler ile kendim gezmiş gibi oldum.

Sizlere kolaylıklar diliyorum. Güzel haberleri bekliyoruz.

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim canımız sıkıldı ama umarım bunu atlatıcaz🙏🙏

Rabbim şifa versin. En kısa sürede hayatınızdan gidip yerini sağlığa ve huzura bırakmasını diliyorum 🙏🏻❤️

Teşekkür ederiz 🤗🧡

Çok teşekkürler 🙏 İnşallah gidebilirsiniz gezip görülecek çok güzel yerler var