Bahçe Duvarı

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba steemit Türkiye ailesi. Sizlere severek yaptığım işlerinden örnekler atmayı sevdiğimi biliyorsunuz.

Kısa bir hastalık süreci yaşadım o dönemde bu tarz postlar atamadım. Ama Allah'ın izniyle tekrar sizlere yaptığımız işleri anlatmaya devam edeceğim.
Bugünlerde bahsedeceğim pek farklı çalışmalar yok yine bildiğiniz gibi kapı pencere yer döşemeye devam. Geçenlerde kendi fkrim olan havalandırması bulunan bir kapı örneğini atmıştım. Alsancak stadına yaptığımız işti.
Şimdide bir yakınımın bahçe duvarını yaptık . Onu anlatayım. Aslında ben yapmadım. Daha doğrusu benim birlikte iş yaptığım ustalardan birisini yönlendirdim. Gayet güzel iş çıkartmış. Sonuçları bana fotoğrafla gönderdi ben de bugün ne yazayım ne yazayım diye düşünürken bunu paylaşmak aklıma geldi.

Screenshot_2021-11-17-13-09-34-47_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
Evin bahçesi yan taraftaki ev ile birleşik ve arada duvar yokmuş. İşin kötüsü yan tarafında bahçeye açılan bir kapısı var ve bahçe ortak alana dönüşüyor. Tabi bu durum bahçe sahibi için oldukça kötü bir şey. Uzun süredir bu duvar olayını yapmayı planlıyordu. Geçenlerde bu konuyu dile getirdi. Önerdiğim bir usta ilede kısa sürede anlaşıp bahçe duvarını örmeye başlamışlar.
Screenshot_2021-11-17-13-09-25-76_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Screenshot_2021-11-17-13-09-43-19_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Yan komşu için kötü olmuş ama keşke zamanında arsa sahibinin ev yapma ihtimalini düşünerek hareket etselermiş.

Bir gün gibi kısa bir sürede usta duvarı örmüş bitirmiş . Kuruması için bekledikten sonra boyama işlemini de gerçekleştirişler. Ne diyelim hayırlı uğurlu olsun.
Ben fotoğraflardan sonra gidip canlısını da gördüm . Güzel bir işçilik ve istenilen yapılmış.
Güle güle kullanılsın.

Şimdilik bu kadar başka bir postta görüşmek üzere .
Hoşçakalın

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60340.89
ETH 2615.66
USDT 1.00
SBD 2.56