Timüs Bezi Mucizesi

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba!

Öncelikle herkese iyi haftalar diliyorum. Bugün sizlere Timüs Bezi mucizesinden bahsetmek istiyorum. Vücudumuzun yaşam enerjisi ve yaşam kaynağı olan bu ceviz büyüklüğündeki organ göğsümüzde iman tahtasının üzerinde, tiroid bezinin hemen altında bulunur. Timüs, tiroid bezi tarafından salgılanan T hücrelerinin, vücut hücreleri ve vücut için zararlı olabilecek yabancı hücreleri ayırt etmeyi öğrendikleri yerdir. Bu özelliğiyle bağışıklık sistemimizin mikroplarla savaşının organizesinde görevi büyüktür. Burada üretilen lenfositler kazanılmış bağışıklık için gereklidir. Ayrıca timüs bezinin uyarılması vücuda mutluluk, huzur, denge ve sakinlik getirir.

image.png
kaynak

Ağıt yakan insanların göğüslerine vura vura ağlamaları sıradan bir refleks değildir. Beynin otomatik gerçekleştirdiği bir davranıştır. Bu bölüm tam olarak timüs bezine denk gelir ve kişi buraya vurarak timüsü titreştirir.

Timüs bezi ergenlikten sonra yaş ilerledikçe küçülmeye ve fonksiyonlarını kaybetmeye başlar. Endorfin ve seratonin hormonları bu bezi uyarır bu sebepledir ki gülmek timüs bezini güçlendirir. Maalesef stresli zamanlardan geçtiğimiz için timüs bezimiz de olumsuz etkileniyor. Bunun için kolayca uygulayabileceğiniz timüsü dışarıdan uyarma yöntemlerini kullanabiliriz. Tek yapacağımız iki parmağımızla ritmik şekilde ve hafif basınçla timüs bezinin üzerine minik vuruşlar yaparak titreşmesini sağlamak. Ayrıca kalp çakramıza yakınlığı sebebiyle pembe kuvars gibi pembe renkli taşlardan ve gül yağından da yararlanabiliriz.

Unutmayalım ki en kolay aktivasyon yöntemi bol bol gülmek!

Güzel günleriniz olsun.


kaynak

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel bir bilgi paylaşmışsınız. Şu dönemde herkesin ihtiyacı olan bir konu..Teşekkürler🌸

 3 years ago (edited)

Evet iki parmağımla denedim ve esnemeye başladım sanırım doğru yere dokundum

 3 years ago 

İse yaradiğıni nasıl anlicaz

 3 years ago 

Sevim Hanım zaman içerisinde etkilerinin ortaya çıktığını söylüyorlar, aklınıza geldikçe özellikle uyumadan önce birkaç dakika yapmamız öneriliyor. Bağışıklığımızı kuvvetlendiriyor hasta hissettiğimiz dönemlerde de şifa olur umarım bizlere. Yapılan araştırmalar işe yaradığını söylüyor 😊

 3 years ago 

Her sabah hatırlayınca yaparım. Çok güzel bir paylaşım teşekkürler. Frekansımızın yükselmesi için çok güzel bilgiler emeğinize sağlık :)

 3 years ago 

Ben de aklıma geldikçe yapıyorum ne kaybederiz :) hepimize şifa olsun 🙏🏻

Emeginize saglik.

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏🏻

 3 years ago (edited)

😃😃😃😃😃 gülüyorum derken yorum yazmadan yolladım :)) eline sağlık tam benlik paylaşım

 3 years ago 

Bol bol gülelim inşallah hep 😄😄❤️

 3 years ago 

Aminnnn

 3 years ago 

Timüs bezimizin sağlıklı olması çin gülmek yeterliyse , Hepimiz gülelim ve huzurla kalalım. Ellerine sağlık. Çok güzel bilgilendirici bir paylaşım olmuş 🤗

 3 years ago 

Evett gülmek en hızlı ve kolay aktive etme yöntemi, umarım hepimiz güzel huzurlu günler görelim 😍

 3 years ago 

Güzel bilgiler için teşekkürler🥰

 3 years ago 

hepimize faydalı olsun inşallah :) ben teşekkür ederim

Bir şey daha öğrendim sayende...Teşekkürler

 3 years ago 

Ben teşekkür ederim 🙏🏻😍

Çok teşekkürler bu güzel bilgilendirme için. Gerçekten gülmeyi unuttuğumuz günler yaşıyoruz.

 3 years ago 

Gülecek nedenler bulalım yaratalım timüs bezimiz de çalışmış olur bu vesileyle 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69406.62
ETH 3942.09
USDT 1.00
SBD 3.61