Güzel şeyler de oluyor! 777

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır sizlerle uzun uzun bir post paylaşamadım çünkü bir takım aksilikler oldu. Çok şükür şu an içinde bulunduğumuz duruma fakat ne olursa olsun insanı etkiliyor. Öncelikle aralık başında çok sevdiğim kişilerin covid olduğunu öğrenmiştim. Ne yazıkki tedavisi olmayan bir hastalık hala ve aşılı olmamıza rağmen ağır grip gibi seyredebiliyor. Psikolojik olarak da zor bir süreç durumun belirsizliği sebebiyle diğer kişiler ile temas etmeme durumu çok zor. Allah tüm hastalara ve çevresindekilere şifa ve sabır versin.

ABF101F9-A5E2-4AAD-A79A-A9CB63D68E97.jpeg

Güzel bir haber ile devam edelim dün köpeğimin doğum günüydü. Ben de kendimi çok iyi hissetmeme rağmen ona ufak bir pasta yaptım. Konserve mama normalde kullanmıyoruz fakat pasta gibi olması için tercih ettim ve yanlarına da en sevdiği ödül bisküvilerinden koydum. Kendisi çok heyecanlandı bir an önce yemek için. Kafasına da kartondan ufak bir şapka yaptım asla sevmiyorum böyle şeyleri hemen çıkartmak istiyor. Hayvan sahibi olmak çocuk sahibi olmak gibi gerçekten onun mutlu olması için elimizden geleni yapıyoruz her ne kadar o anlamasa da bizim için güzel bir anı oluyor.

C983A990-6AC2-4A73-9008-847FE37E9746.jpeg

Bu ayın son günlerini yaşarken bir diğer umutlu olduğum konu ise yılbaşı. Hep birlikte zor bir aydan geçiyoruz özellikle ekonomik boyutta bu yüzden ne kadar umutlu olabiliriz bilmiyorum ama ben umudumuzu kaybetmememiz gerektiğini düşünüyorum. En azından bu platformda olmak bile büyük bir şans. İnşallah yeni yılda hediyelerini alırız.

015FA0DE-E51D-4D2A-972A-EE22D77BDDA4.jpeg

Yeni bir haftaya başladık hepimiz için güzel bir hafta olsun hayırlı haberler almamızı ümit ediyorum. Güzel bir kahveyle başlamak istedim artık dışarıda içilen kahveler çok pahalı olmaya başladı. İş yerimizin yakınında her zaman gittiğimiz yerde sade kahve 20 tl, sütlü kahve 24 tl olmuş. Tabii ki burada kimseyi suçlayamayız herkes koşullar sebebiyle bu zamları yapmak zorunda kalıyor ama bizim de her gün buna ayıracak bütçemiz ne yazıkki olmuyor. Kahve makinaları da çok pahalı olduğu için almıyorduk ama şu an için iyi bir tercih gibi gözüküyor.

Yazımı sonlandırırken herkese okuduğu için teşekkür ediyorum ve iyi bir hafta diliyorum.

Sort:  
 3 years ago 

tipe bak ya ne kadar minnoş 😂😂

 3 years ago 

Bubble a mutlu yillar dilerim. 🥳🎂🎀 cok tatli olmus pastasi da kendide. Bu gidisat nasil degisecek bilmiyoru.. ama her iyi gidisatin sonu oldugu gibi her kotu gidisatin da bir sonu olacak. En azindan umidimiz hep olacak 🤲😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Çok tatlııı 😍 pastası da orijinal olmuş 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58906.05
ETH 2666.51
USDT 1.00
SBD 2.44