Doğumgünüm 🎂

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba,
Bugün benim doğum günüm hatta saat itibari ile tam 26 yıl önce bugün doğmuşum. Küçüklükten beri doğum günümü çok severim hala da seviyorum ama büyüdüğüm için mi bilmiyorum yoksa son yıllar bu hastalık sebebiyle zor geçtiği için mi bugün geçmiş yıllarda hissettiğim gibi hissedemediğimi fark ettim. Çok şükür her şey yolunda gidiyor bazı kafa karışıklıklarım da var bu soruların cevabına yeni yaşımda hayırlı bir şekilde cevap almayı diliyorum.

B26EA59D-717C-4A03-BA02-C98126A76617.jpeg

Sevdiklerim yanımda olduğu için ve sağlıklı olduğu için çok şanslıyım şükürler olsun. Ailemde benim için çok önemli bir kişiyi geçen yıl kaybettim ve o olmadığı için biraz buruk hissediyorum ama o da eminim ki beni bir yerlerden görüyordur. Özetle bu yıl biterken tek dileğim sevdiklerimle birlikte sağlıklı mutlu bir arada olmak geri kalan her şey hallolur, umarım güzel bir yaş olur.

Sort:  
 3 years ago 

Nice sağlıklı yaşlar

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum

İyiki doğdun canım iyiki de tanımışım seni güzel insan. Nice sağlıklı mutlu yılların olsun. Seviliyorsun 😍🥰🎂💐💐

 3 years ago 

Çok teşekkürlerr ben de iyi ki tanıdım 💕 hep birlikte nice güzel yıllarımız olsun inşallah 💐💐

Nice mutlu yıllara,iyiki doğmuşsunuz.İnsan yaş aldıkça heyecanını kaybediyor..Cocuk ruhumuzu hiç yitirmemeniz dileğimle..

 3 years ago 

Çok haklısınız heyecanımız daim olsun 🙏🏻🤗

Amin😇🙏

 3 years ago 

Doğum gününüz kutlu olsun

 3 years ago 

Teşekkürler :)

 3 years ago 

Doğum gününüz kutlu olsun 🎂💐

 3 years ago 

Çok teşekkürler 🙏🏻🥰

Nice güzel yaşlarınız olsun iyiki doğdunuz 🎂🥰

 3 years ago 

Teşekkür ederm Büşra hanımm😍

 3 years ago 

Nice sağlıklı yaşlarınız olsun 🙏

 3 years ago 

Allah rahmet eylesin. Sevdiklerin eksik oldugunda kutlamalarin da pek tadi olmuyor. Rabbim size ve sevdiklerinize nice mutlu, huzurlu, sağlıklı yaşlar nasip etsin. 🎀💐🎂

 3 years ago 

Aminn 🙏🏻 Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 💐💐

 3 years ago 

Dogum gununuz kutlu olsun rabbim saglikli huzurlu sevdiklerinizle beraber gecirceginiz uzun yillar nasip etsin.🌹🌹

 3 years ago 

Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🤗🤗

 3 years ago 

Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu sevdiklerinle beraber geçirebileceğiniz nice seneleriniz olsun 🥳

 3 years ago 

Teşekkür ederim inşallah hepimiz için sevdiklerimizle sağlık dolu bir yıl olsun🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62966.47
ETH 2631.87
USDT 1.00
SBD 2.79