#club75 | The Diary Game Better Life 01.05.2022| Haftasonumuz

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba arkadaşlar,
Bu hafta biraz rahatsız olduğum için pek aktif olamadım, bayram olması iyi oldu kendimi bu süreçte toparlamaya niyet ediyorum. Hava değişimi sanıyorum hepimizi çarptı. Yarın da yağmurlu gözüküyor hava bu dengesizlik ruh halimize de yansıyor sanıyorum. Kendimi daha enerjik hissetmek için c vitamini aldım, çinko ve propolis ile karışık bir vitamin tercih ettim. Suda eriyenler likit olduğu için daha hızlı kana karışıyor dediler bakalım deneyeceğiz.

7D69F13D-D829-488D-89CE-B8B53527DA63.jpeg

Geçen gün de bahsetmiştim dün kardeşimin doğum günüydü daha doğrusu perşembe günüydü ama dün kutladık. Arkadaşı bir hediye almış böyle kutu dizaynı hediyeleri çok beğeniyorum. Fakat ilk önce nasıl kullanılacağını anlamadık bu yüzden internette bir araştırma yaptık. Bu nedir derseniz aslında tütkü seti fakat normalden farklı olarak kömür ile yanıyor. Görüntüsü güzel ama çok kullanışlı bulmadım ya da biz tam yapmayı becerememiş de olabiliriz. Kutunun içinde tütsü kasesi,kömürü ve bitki olarak yasemin içeriği var. Kömürü kor haline getirip üzerine yasemini koyunca ortama kokusunun yayıldığını söylüyor ama bize daha çok yanık kokusu geldi diyebilirim.

5C392A9F-9D1B-448F-A140-733AEBAE81DF.jpeg

Tam bu postu yazarken beklediğim kargom gelmiş onu teslim aldım, bu sene crocs birkenstock gibi plastik terliklerin de fiyatı uçmuş durumda. Bu yüzden indirimli bulduğum an hemen alıyorum. Bunu indirimde yakaladığım için aldım ama ne yazıkki numarası çok az küçük geldi umarım sorun olmadan giyebilirim. Hatta indirim bulduğum an daha fazla aldım isteyenler olursa onlara da paylaşmak için çünkü tam yarı fiyatına denk geldi diyebilirim.Gerçekten plastiğe o kadar para vermek üzücü bu arada aldığımız fiyatlara da değmez ama işte içinde bulunduğumuz durum sebebiyle buna da şükür diyoruz.

C6EEB3B2-86BB-47AD-BE63-150D0A33B2CD.jpeg

Aslında internette gördüğüm renk bundan farklıydı ama iyi ki de bu renk geldi çok beğendim. Mavi rengini seviyorum insana huzur veriyor umarım önümüzdeki günler de hepimiz için huzurlu geçsin. Okuduğunuz için teşekkür ederim en yakın zamanda tekrardan görüşmek dileğiyle.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Geçmiş Olsun. Umarım eski sağlığınıza kavuşursunuz. Bu bahar havası bizleri çok yanıltılar. Ne giyeceğimizi bilemez olduk. Kardeşinizin doğum gününü de buradan sizler aracılığınızla kutlayalım. Hediyesi çok güzelmiş. Emeğinize sağlık...

 2 years ago 

Güzel dilekleriniz ve doğum günü tebriğiniz için teşekkür ederiz, çok şükür iyiyiz 🙏🏻

Keyifli haftasonları...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63476.83
ETH 3413.43
USDT 1.00
SBD 2.50