26 Mayıs 2021 Yay Burcunda Ay Tutulması Etkileri

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese Merhaba!

Yarın (26 Mayıs 2021) saat 14.13'te Yay burcunda bir ay tutulması gerçekleşecek. Bu değişimin hayatımızda yaratabileceği etkileri ve yapabileceklerimizden bahsetmek istiyorum size. Bu tutulmanın etkisi minimum 6 ay sürecek. Tutulma yay burcunda gerçekleştiği için bu burcun kapsadığı konuların ağır bastığını fark edeceğiz bu süreçte.

WhatsApp Image 2021-05-25 at 22.04.46.jpeg

Peki Yay burcu hangi konuları kapsar? Yay burcu seyahat, yolculuklar, inanç, din, felsefe, keşfetmek, spor, akademik konular, hakikat, yayıncılık vb. konuları kapsar. Bu süreç kesin bir şekilde kendimizi inandırdığımız ve doğru olduğunu düşündüğümüz fikirleri değiştirmek için çok güzel bir zaman olabilir. Yine bu süreçte bulunduğunuz yeri değiştirmek ya da seyahat etmek, bir konunun doğruluğunda karar kılmak, yeni eğitimler almaya başlamak gibi konularda kararsızlık çekebilirsiniz. Hayatı akışına bırakıp kararınızı uygulamanız işinizi kolaylaştırabilir.

Yeni şeyler öğrenmek için çok verimli bir dönem olacak bu yüzden ilginizi çeken konular hakkında eğitimler alabilirsiniz. Ayrıca ticari ilişkiler kurmak için iyi bir dönem olduğunu söyleyebilirim. Tutulma yönetici Jüpiter, özellikle 2 Haziran 2021 itibari ile ilişkiler, evlilik, çocuklardan gelen fırsatlar, finansal konularda büyük bir destek enerjisi sağlıyor.

image.png

kaynak

Dikkat etmeniz gerekenler:

-Sağlık alanında karaciğer,safra, uyluk kemiği, ayaklarla ilgili sorunlara dikkat etmeliyiz.
-Abartılı davranışlardan kaçınmalıyız.
-Sorumluluklardan kaçmamalıyız ve çok büyük riskler almamaya dikkat etmeliyiz.
-Zehirlenme olasılığı yüksek bu yüzden yediğimiz ürünlerin son kullanma tarihlerine dikkat etmeliyiz.

Sevgiler,
Aslı


kaynak

Sort:  
 3 years ago 

Şu sıra karaciğer temizliği yapmayı düşünüyordum. Hayatımı akışa bırakmayı öğrendiğim zaman huzuru hissettim. Çok güzel bir paylaşım. Teşekkürler

 3 years ago 

Darısı hepimizin başına, akışa bırakmayı düşünmek bile huzur veriyor 😍 çok teşekkür ederim

 3 years ago 

Bu gece ay ne kadar büyük ve parlak muhteşem bir güzellikte

 3 years ago 

Sahil kenarında olsak da yakamozu izlesek 🙏🏻

 3 years ago 

üfff :) yasaklar bitsin gidelim ;)

 3 years ago 

Ben de yay burcuyum umarım güzel gelişmeler olur 🤗

 3 years ago 

Ben de yay burcuyum umarım çok güzel gelişmeler yaşarız ☺️

 3 years ago 

İnşallah 🙏

 3 years ago 

Bende yay burcuyum güzellikleri hayatımda görmeye niyet ediyorum

 3 years ago 

Ondan çekiyoruz birbirimizi 😍🤗 güzellikleri hayatıma kabul ediyorum 🤗 hepimizin hayatı güzeliklerle dolsun 🤗

 3 years ago 

İyi değerlendirilmesi gereken bir zaman. Tutulmanın negatif etkilerinden korunmak için seans almıştım. Güzelliklerinden yararlanmak için neler mümkün. Paylaşımınız için çok teşekkürler 🤗

 3 years ago 

Bol bol adaçayı yakalım negatif enerjilerden arınalım. Daha iyisi için neler mümkün 🙏🏻 777 mucizeler bizimle, teşekkür ederim 💛

 3 years ago 

Oldu oldu oldu 🤲🤍

İlginç :))
Yay burçlu olanlara iyi şanslar :=)

 3 years ago 

Bir yay burcu olarak ben mesela :))

 3 years ago 

Zehirlenme yı şimdi okudum günlerdir heryerde böcek ilacı sıkıyorum. İnş. Birsey olmaz balkona sürekli böcek geliyor. :(

merhaba;

Bu gönderiye Türkiye Temsilci kuratörü -steemcurato6 hesabından olumlu oy verildi.

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69156.99
ETH 3771.05
USDT 1.00
SBD 3.44