TheDiaryGame Betterlife | Sabah Trafiği

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210928_085458.jpg

IMG_20210928_085441.jpg

Herkese merhaba değerli steemit arkadaşlarım. Günlüğüme hoş geldiniz nasılsınız iyisiniz inşallah. Keyifli okumalar dilerim. O zaman Günlüğüme başlayayım.

Bugün sabah işe gelecektim. Sahan 8.30 alarm kurmuştum. Alarmla beraber kalktım. İş yerim yakın olduğu için yürüyerek gidiyorum. Okullar açıldığından beri yoğun bir trafik oluyor sabahları. Allah tan araba ile gelmiyorum. Yoksa her sabah yolda kalır ve trafiği çekeriz. Trafik çilesi zaten bir dert üstünde birde İstanbulda iseniz çok sıkıntılı bir durum. Her yer tıkanıyor geçilmez bir hal alıyor yollar. Covid sebebi ile kimse çocuk servislerini çok tercih etmiyor. Kendi arabaları ile çocuklarını okula bırakıyorlar. Hal böyle olunca normalde sıkışık olan sabah trafiği daha çok sıkışık oluyor. Asıl sebebi bu bence. Yoksa bu kadar yoğun bir trafik olmazdı sabahları. Ebeveynler de perişan oluyor. Sabah hazırlık çocuk derdi trafik derdi gerçekten çok zor. Allah yardımcıları olsun.

30 dk yürütükten sonra işe geldim. Bizim işyerinin sorunları hiç bitmiyor mübarek. Birtane su vanası patlamıştı onunla uğraştım yapamadım. En sonunda parçasını almak için nalbura gittim ve parçayı aldım. Geldim işe tekrar ve musluğu yaptım. Musluk değişmesi gerekiyormuş bende değiştirdim. Sonra diğer hazırlıklarımızı yaptık. Saat 11 gibi kahvaltımızı yaptık. Sohbetimizi ettik. Sonra kalan işlerimizi bitirmeye çalıştık. İşte günlük bu şekilde idi.

Evet Arkadaşlar günlüğüm bu şekilde geçti okuduğunuz için teşekkürler. Kalın sağlıcakla

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57320.16
ETH 2472.81
USDT 1.00
SBD 2.31