TheDiaryGame Betterlife 04.09.2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba değerli steemit arkadaşlarım. Günlüğüme hoşgeldiniz. Nasılsınız iyisiniz inşallah. Bugün de benim için keyifli bir gün geçti. Hadi bakalım neler varmış.

Akşam geç uyudum. Onun için sabah erken kalkamadım. Saat 11 civarında kalktım. Eşim biraz rahatsız olduğu için kahvaltıyı ben hazırladım. Eşimde uyanınca kahvaltıyı yaptık. Bizim bir ev alma işleminiz vardı. Emlakçıyı aradık. Randevu aldık. Yarına randevu alıp gidip eve bakacaktık. Bu sırada iş yeri için birkaç malzeme almak için eminönüne gidecektim. Orası ucuz olduğu için ordan alıyorum. Sabah kahvaltı ve Emlakçı görüşmesinden sonra hazırlandım ve eminönüne gitmek için otobüs durağına gittim. Durakta otobüse bindim. 20 dkya Kadıköye geldim. Oradan da vapura binip Eminönü'ne doğru gittim. Yine her zamanki gibi kalabalık ve tüm mensup orada vardı. Kalabalığa çok karışmadan. Mısır çarşısına gittim. Biraz çemen aldım. Sokasında lazım olan diğer eşyalarımı aldım. Bir yerde oturup birşeyler atıştırdıktan sonra artık dönüş vakti geldi ve tekrardan eminönü/Kadıköy vapuruna bindim.

Vapurun açık alan olan yerine geçtim ve muhteşem serinliği yaşadım. Her zamanki gibi ferah ve serin deniz havası muhteşemdi. Hemen telefonu elime aldım ve fotoğrafladım İstanbul manzarasını. Bunu kaçıramazdım. 15 dkya Kadıköye geldim. Oradan da metroya binerek Bostancıda indim. Sonrasında otobüs durağına giderek son otobüse bindim ve işe gittim.

Evet Arkadaşlar günlüğüm bu şekilde geçti okuduğunuz için teşekkürler. Saygılar-Sevgiler. Bir sonraki günlükte görüşmek üzere. Hoşçakalın

👏🏻👏🏻

bütün gün suda, çok güzel orada yine başka bir ada görebiliriz, güzel bir gün