club100|the diar game-bettee life 1ğustos 2022

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Uzun bir aradan sonra merhaba🤗
Bu gün neler yaptığımı ve günün kalanın da neler yapmayı planladığımı anlatayım
Sabah kahvaltısı ile güne başladım
Bir kaç bardak keyif çayı sonrası dün yakadığım çamaşırlarımı topladım ütünün yanına bırakıp odanın kapısını hızlıca kapattım :))
Çünki bu gün doktor randevum ve öğleden sonra ehliyet yenilemek için karşıyaka nüfus müdürlüğün de olmam gerekiyordu.
Doktor randevum saat 13:00 da olduğu için 12:05 gibi karşıyaka izban durağına doğru yürüdüm
Kartımta olan bakiyeye baktım 22 tl gözüküyordu gişe kapalı olduğu için makinalardan birine yöneldim ve makina paramı beğenmedi :) (makina bozuk demenin kibar cümlesi )
Görevli başka bir makina denememi, gişede olan görevlinin molada olduğunu ima etti. Yapacak bir şey olmadığı için diğer bir makinadan 20 tl yükleme yaptım gelen trenle Halkapınar istasyonuna kadar gidip sonra metro için aktarma yapmak gerekti
Metro ile bir durak gidip hastaneye ulaştım
Duraktan bir fotopraf almayı ihmal etmedim İzmir'i özlediğimi fark ettim
IMG_20220801_133119.jpg
Ne de güzel benim şehrim
Konumuza dönersek
Doktorla görüşmeden önce giriş işlemim öğle arası olduğu için acil bölümünden olacaktı
Acil kısmına geçtim ve işlem sırası için bekledim. Önümde dört kişilik bir aile vardı kovit testine gelmişler ve kişi başı 350 tl ödeme yapıldı içimden çok para diye geçirdim
Sıra bana gelince doktorun muayne ücretine zam geldi diye 365 lira dediler en son 200 tl idi neyse bu 365 liranın 15 lirası nakit diye diretti ben de olmadığı 20 tl ile kart dolumu yaptımığı söyledim. Nakitim vardı ama neden mecbur bırakırcasına söyledi anlamadım.
Bu arada kovit aşısı için yüklü parayı nakit sayan bayanın yanında benim nakitsiz olmam kadar tezat bir durum yaşamak ayrıca komikti :))
Doktorumla görüşme yaptım ve ehliyet için rapor alamam gerektiğini söyledim gerekli belgeleri ayarladı ve eve dönmek üzere yola koyuldum.
Şunu da söylemeden geçmeyim doktorum çantacıda çalıştığımı bildiği için çantasının aynısından olup olmadığını sordu.

IMG_20220801_130239.jpg

Tamir ihtiyacı var sandım
😃😃😃 meğer çok memun olduğu için aynısından alacakmış
Çantanın modelini ve internette olan modelleri nasıl bulacağını ufak bir kağıda yazıp uzattım. Ne zaman isterse bize de gelebileceğini dükkan da olduğunu da belirtmeyi unutmadım. Sonuçta bir müşteri kazanmak iyidir
Dükkana geldiğimde saat 13:45 civarında olmalıydı
Arkadaşlar dükkan için markete gitmek gerektiğini işleri olduğu için benim tek gitmem gerektiğini söyleyince kabaca bir liste yaptım ve şirket kredi kartını rica ettim :) ay niye kartımdan harcayım dimi :)
Marketten servis rica edip dükkan götürmelerini istedim. Böyle hizmetleri olan marketler tercih sıralamam da ilk sırada
Ben de kalan kişisel ihtiyaçlarım için kozmetik dükkanına geçtim

IMG_20220801_185153.jpg
Uzun zamandır boya yapmadığım için hem kutu hem tüp boya aldım.kalanı ise gözlük mendili
Tek kullanım havlu
Tırnakiçin makas
Aseton derken bir toprba ürün oldu aklıma saatin kaç olduğuna bakmak geldi
Saat 15:39 olmuştu bile
Nüfusta olan randevuma 20 dakika kalmıştı hemen çarşının ara sokaklarından geçip hızlıca kaymakamlık binasına yürüdüm
Aslında kozmetik ürünleri poşetimi dükkana burakıp öyle ehliyet randevuma gitmekti :)
Binaya girişte tekrar sıra aldım ve tam randevu saatim de sıram geldi
Yeni ehliyet için elktronik parmak olmalı barmak izlerim alında ve evraklarımı şefe iletip geçici ehliyet vereceklerdi ki şefin ekran dondu bilgisayarı kapatıp açması gerekiyormuş trafiğe çıkıp çıkmadğımı sordu çıkmadığımı söyledim zaten 3_4 güne evime yenisi postalanır sözlerine karşılık peki dedim eve gelip ne kadar açıktığımı fark etyim koşuşturmaktan öğle yemeği saati çoktan geçmişti
Kendime bir ikindi kahvaltısı hazırladım ikindi diyorum ikindi ezanları okunmaya başladı
Bir çay daha içeyim bir post yazayım diye telefona geçince de saat çabucak yedi buçuğa geldi bile benim oturma odamı bir süpürmem gerekiyor biraz dağıttım sanırım. Bu post molası ve çay tüm yorgunluğumu aldı sizlere iyi akşamlar diler günün kalan saatleri için koşmalara başlarım sevgiyle kalın başka postlar da buluşuruz

329181.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Hareketli ve yoğun bir gün olmuş 😊 İzmir çok sıcak. Bu sıcakta iyi dolaşmışsın🤗 Yeni ehliyetin hayırlı olsun. Benimde saçlarımı boyamam gerekiyor ama sıcakta çok zor geliyor. Keyifli, huzurlu sağlıklı günler senin olsun 🥰

 2 years ago 

Sğol tatlım.okul sezonu başlamadan yenilemek isteyince sıcaklar da nasip oldu :))

Hem iş hem alışveriş gibi olmuş.
Yorucu bir gün olmuş sizin için ☺️

 2 years ago 

Biraz öyle oldu :) işlerim bitince değdi bu yorgunluğa 🙂

Bitmiş olması en büyük rahatlık😊

 2 years ago 

Artık kuaförler o kadar pahalı ki ben de evde boya alıp kendim yapıyorum :) onlar da haklı tabii masraflar yükselince ama bizim de bütçemizi zorluyor

 2 years ago 

Bütçe artı zaman :) benim için öyle yani
En az 4 saatim gidiyor bir saç için 🙊🙊

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge

Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68220.71
ETH 3321.59
USDT 1.00
SBD 2.74