Selamm 💐

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Nasılsınız arkadaşlar? Ben bayağı yoğu bir gün geçirdim. Kardeşim değerlim bugün misafirim oldu. O kadar mutlu oldum ki anlatamam. Kardeşler çok özleniyor. Ben yokluklarını fazla hissediyorum. Allah ailelerimize zeval vermesin inşallah🤲
Ona börek yaptım sizlerle paylaşmak istedim.
🌞6 adet hazır yufka
🌞Biraz peynir
🌞Bir tutam maydonoz
🌞3 adet yumurta
🌞Bir su bardağı sıvı yağ
🌞Bir su bardağı süt

462162.jpg

462159.jpg

Yumurta yağ ve sütü güzelce çırpıyoruz...
Maydanozları doğruyoruz.
Artık yapım aşamasına geçebiliriz.
Tepsiye yağlı kağıt açıyorum. Üzerine kenarlarından sarkacak şekilde bir adet yufka açıyorum. Daha sonra bir adet yufkayı hazırladığım sıvıya iki parçaya bölüp batırıp çıkarıp tepsiye yayıyorum. Bu şekilde iki kat yapıp üzerine iç harcından döküyorum.

462163.jpg

Aynı şekilde üst katına da aynı işlemi uyguluyorum.
Ve güzelce kesiyorum. Üzerine yumurta yoğurt karışımı sürüp soda döküyorum...

462165.jpg

Susamını da döküp fırına sürüyorum.😊 Yarım saate yakın pişiriyorum...
Su böreği tarifini ilk defa yapıyorum. Kardeşim ve eşim bu tarife bayıldı. Arkadaşlar soda olayı ne kadar güzel bişey değil mi acayip kabartıyor.
Pazar kahvaltımızın da vazgeçilmezi oldu diyebilirim.

462166.jpg

Lezzetli mi lezzetli oldu kahvaltı da enfes.
Güzel bir kahvaltı sonrası miss bir kahve abur cubur sefası yapıyoruz. 🤭
Kahve bahane sohbet şahane derler ya. Gerçekten öyle onunla sohbet etmek çok güzel. İnsanın bir erkek kardeşi olmalı arkadaşlar. Kendini güvende hissettiği sırtını dayadığı...

IMG_20211130_153315.jpg

Güzel bir gün geçirdik. Onu çok seviyorum eğlenceli en yakın arkadaşım diyebilirim 😍
Sizinle tekrar görüşmek üzere saygıyla kalın bir 🤍💐

Sort:  
 3 years ago 

İlk duyduğumda böreğe soda mı katılır demiştim ama çok iyi oluyor 😍😋

 3 years ago 

Aynen 😊

Çok güzel gozukuyor . Ellerinize sağlık.

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

kardeş kadar guzel bisey yoktur eminim. olmayanlara da Rabbim kardeş kadar guzel insanlarla karsilastirsin. 🥰🥰 ellerinize sağlık. cok guzel gorunuyorlar

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 😊

Ellerinize sağlık börek çok güzel görünüyor. 👌
Kardeş gerçekten çok kıymetli. RABBIM herşeyin hayırlısını versin. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz maşaallah 🤗

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

Elinize sağlık 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65