Merhaba 🍂

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Nasılsınız arkadaşlar? Bir süredir rahatsızım. Daha önce bahsetmiştim malum hamilelik ve ilk ayları ben çok fazla rahatsızlanıyorum. Ağrılar sancılar bulantılar 😔. Bir bebek kolay oluşmuyormuş anne karnında. Ahh annelerimiz hakkınızı nasıl öderiz...
Gerçekten annelik çok farklı. Ben anne adayıyım fakat rahatsızlandım annem bana bakıyor düşünün 😔
Aşırı duygusalım...
Anne evinden sizlere bir kaç birşey paylaşmak istiyorum. Bakın bu güzel manzara anne evinden...

439331.jpg
Annemlerin evinin bulunduğu yerin havası kütür kütür arkadaşlar.
Canım annem o güzel ellerinden bana sarma sardı. Bana nasıl güzel bakıyor anlatamam arkadaşlar 🤍

439295.jpg

439299.jpg

439296.jpg

439301.jpg

439300.jpg
Bol ekşili severim ben arkadaşlar tadı enfes oluyor

439293.jpg
Lahanalar haşlanır. Çok fazla ezilmesine fırsat vermeden.

439297.jpg

Bütün malzemeler ölçüsüzdür. Anne ölçüsü vardır bilirsiniz. Biraz pirinç, biraz soğan, biraz domates, nane ve maydanoz, sarımsak, biraz salça, göz kararı yağ, yeteri kadar tuz biber ve karabiber.

İnanın bana biz annelerimizin hakkını ödeyemeyiz. Bana yemekler yapıyor, taze meyveler sıkıyor, uyuyorum beni kontrol ediyor. Nasıl anlatabilirim ki. Onun bu özverili halini görüyorum içim eriyor. Umarım bende onun gibi bir anne olabilirim. Herkes annesinin ellerinden öpsün, onu sevdiğini her fırsatta belli etsin. Çok geç olmadan.
Yer sofrası sever misiniz bilmem ama anne evinde yerde yenir ya ne kadar güzel oluyor değil mi?

439310.jpg

Böyle işte arkadaşlar. Ben çok duygusal zamanlar yaşıyorum. Sizleri de aksatmak istemedim. Sizleri seviyorum. Desteğinizi esirgemeyin lütfen. Bu arada mevlit kandiliniz mübarek olsun. Dualarınızla günahlarınızdan arındığımız bir gün olsun inşallah. 🤲
Tekrar görüşmek üzere saygıyla kalın 🤍

Sort:  

Yer sofrasında yemenin tadı daha bir güzel oluyor 😊 Annenizin eline sağlık

Yer sofrasında yemenin tadı daha bir güzel oluyor 😊 Annenizin eline sağlık

 3 years ago 

Aynen öyle teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Iyi kandiller dilerim. Annenizin ellerine saglik 😋cok lezzetli gorunuyir. Allah annelerimizi basimizdan eksik etmesin 🤲

 3 years ago 

Amiiin çok teşekkür ederim 😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60719.63
ETH 2911.16
USDT 1.00
SBD 3.59