Merhaba Arkadaşlar 🍂

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Bu akşam bir aile yemeği davetindeydik. Öyle güzel ağırlandık ki tarif edemem...
Bazı değerler vardır hani paha biçilmeyen. Onlara hasret onlara hayranız... Elimizdeki değeri kaybetmeyelim, çünkü zaman öyle bir hal aldı ki bu seviyeden sonra kimsenin kimseye bir bağı kalmayacak. Maalesef bizler son versiyonlar olarak buradayız. Umarım çocuklarımıza da bunu aşılayabiliriz 🤍
Dedim ya bir aile yemeği davetindeydik bakın ;

IMG_20211017_214234.jpg

IMG_20211017_190748.jpg

IMG_20211017_174151.jpg

Bir misafiri ağırlarken özen göstermek, sunumuna davranışına tavrına ikramlarına özen göstermek,insanın kendisine ve karşısındakine duyduğu saygıdandır.
Ben herşey için @gülcan kardeşime teşekkür ediyorum. Misafir perverliğine hayran kaldım.
Saygısına sevgisine ayrıca hayran kaldım. Herkes hepimiz birbirimize saygılı davranalım. Saygı gerçekten çok değerli bir duygu arkadaşlar.
Sizlere bundan bahsetmek istedim.
Aile bağlarınızı koparmayın olur mu 🤍
Saygı ve sevgiyle kalın...

Sort:  

Dediginiz gibi cok guzel ağırlanmışsınız ve masa harika görünüyor , afiyet olsun 😊

 3 years ago 

Aynen çok teşekkür ederim :)

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim herzaman böyle hep beraber olalım canım 😘💛

 3 years ago 

💋💋💋

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. aktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

 2 years ago 

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88