Merhaba Arkadaşlar 💐

in Steemit Türkiye3 years ago

Günleriniz nasıl geçiyor, nasılsınız? Ben iyiyim daha iyi olacağım inşallah hamilelik malum 😊
Steemit topluluğunu ihmal ettiğimin farkındayım. Fakat günlerimin nasıl geçtiğini ne siz sorun ne ben anlatayım 🤦‍♀️
Sizlere bugün yapmış olduğum patatesli peynirli kekten bahsetmek istiyorum miss gibi oldu arkadaşlar;

456072.jpg

456071.jpg

Tarifi ;

2 yumurta
1 SB sıvı yağ
1 SB süt
1 SB yoğurt
2.5 3 SB un
1.5 Kabartma tozu
1 SB lor yada kaşar peyniri normal peynir
Bir top maydanoz
1 tane kırmızı biber
1 tane yeşil biber
Bir tutam tuz
Bir tutam kırmızı pul biber

456069.jpg

455898.jpg

Yapılışı ;

Önce yumurta
Süt
Yoğurt
Sıvı yağı iyice çırpıyoruz

Daha sonra unu ve kabartma tozunu ekleyip karıştırıyoruz

Yeşil biber kırmızı biber maydanoz ekliyoruz

En son da peynir ve baharatini ekleyip güzelce borcama döküyoruz

Üzeri ne yoğurt sürdüm ben isterseniz yumurta kullanıla bilirsiniz.

456070.jpg

Afiyet olsun 😚
Tekrar görüşmek üzere saygıyla kalın 🤍

Sort:  

Çok güzel gozukuyor .ellerinize sağlık, afiyet olsun.

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Çok güzel gözüküyor, elinize sağlık 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

ellerinize sağlık. cok lezzetli gorunuyor 😋

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Ellerinize sağlık. Uzunca bir müddet undan uzak kalacağım. Ancak ileride denemek istediğim tariflerden birisi oldu.

Sağlıklı huzurlu güzel bir hamilelik diliyorum. Tüm güzellikler sizin ve bebeğinizin olsun. Mutlulukla kucağınıza alın 🙏

 3 years ago 

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum 😊💐

Çok güzel oluyor. Elinize sağlık 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67705.30
ETH 3767.13
USDT 1.00
SBD 3.73