Merhaba Ailem 🍂

in Steemit Türkiye3 years ago

Görüşmeyeli bir hayli zaman oldu. Sizlerle paylaşmak istediğim bir durum var.
Ben anne oluyorum... 😍
Bugün hastane günüydü sabah erkenden sabırsızlıkla hastaneye gittik ve sabırsız bekleyiş başladı. Bir süre sonra doktorun yanına girdik ve muayene oldum. Sadece var olduğunu bilmek için gittik ama kalp sesini dinledik. O kadar güzel ve tarifsiz bir duygu ki hem eşim hem ben hem ağlayıp hem güldük diyebilirim.
Bakıııınnn 🥺

433864.jpg

Tabiki durumu sevdiklerimizle paylaştık.
Daha sonrasında eşimin yeğeni rahatsızlanmıştı onu ziyarete gittik.

433877.jpg

İşte bu afacan hem rahatsız hemde yerinde durmak bilmiyor maşallah. Böylece iyileşme süresi uzuyor maalesef...
Sizlerde bilirsiniz şimdiki çocuklar dışarıda oynayamadığı için evin içinde enerji atmaları oldukça zor oluyor. Günümüz çocuklar dışarda oynayamıyor. Oysa ki bizim çocukluğumuz böyle miydi. Üzülüyorum açıkçası. Fakat yapacak bir şey yok. Gözümüzden sakınmamız gerekiyor...
Daha sonra orada bir süre misafir kaldık. Eşimin ablasıyla birlikte yemek hazırladık. Bakın ben çok severim bu yemeği 😋
Cızbız köfte ve kızartma ama biz köfteyi fırınladık.
Bir miktar kıyma
Biraz tuz
Karabiber
Pul biber
Çok az salça
Bir miktar patates 😊
Birazda kurutulmuş ekmek

433889.jpg

433886.jpg

433890.jpg

433885.jpg

Arkadaşlar böyle pratik ve lezzetli yemekler vazgeçilmezimiz. Sizce de öyle değil mi?
İşte yemeğimiz hazır...

IMG_20211001_185431.jpg

Biz yemeğimizi yanına salata ve ayran tercih ettik. Öyleyse bize afiyet olsun 😊
Sizlere de tavsiye ediyorum.
Benim günüm bu şekilde çok güzel geçti, sizlerde ne var ne yok? Gönderilerinizi merakla bekliyor ve okuyorum.
Tekrar görüşmek üzere saygıyla kalın... 🤍💐

Sort:  
 3 years ago 

Bebek haberine çok sevindim 🙏🎉Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Evladınızla birlikte çok güzel bir ömrünüz olsun. Tebrik ederim 🤗

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

 3 years ago 

Hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Bebeginiz hayirli olsun 🤰insallah saglikli olarak kucağınıza alirsiniz🤱yemeginizde guzel görünüyor ellerinize saglik

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Gözünüz aydın. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah🤲🏻

 3 years ago 

İnşallah teşekkür ederim

 3 years ago 

Hayırlı olsun sağlıkla gelsin çok güzel bir haber maşallah 🙏🏻

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

 3 years ago 

Rabbim hayırlı evlat eylesin size gözünüz aydın.

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65