Merhaba Arkadaşlar 💐

in Steemit Türkiye3 years ago

Ne zamandır görüşemedik. Nasılsınız umarım keyifler yerindedir. Beni sorarsanız malum hamilelikten dolayı zorlu bir dönemdeyim. Çabalarım bitmek bilmiyor. Bugün biraz daha kendimi iyi hissediyorum çok şükür. Sizinle paylaşmak istediğim çok güzel bir duygu var...
Ben kapandım 🤍

439973.jpg

Bana bunu nasip ettiği için Rabbime ne kadar şükür etsem de az kalır... 🤲
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Bu güzel duyguyu sizinle paylaşmak istedim.
Tekrar görüşmek üzere saygıyla kalın 🤍

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel olmuş canım Allah kabul etsin 🙏

 3 years ago 

Hayirli olsun 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Sizin adınıza sevindim Rabbim hayırlı eylesin.

 3 years ago 

Amin teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65