The Diary Game Better Life 10 Mart 2022 //Ortaya Karışık☕🍞🏃🏽‍♀️

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? İyi misiniz? Bugün sizlere bir günümü anlatacağım. Sabah çocukları okula götürdüm . Oradan spora geçtim . Biraz ara vermiştim, çok iyi geldi. Ramazanı şerif ayına kadar aksatmadan gitmek istiyorum. İnşallah başarabilirim . Spordan sonra eve geçtim . Kendime yulaflı kahvaltı hazırladım. Yanında yeşil çay. Yulafla çok geç tanıştım ama yulaflı tarifleri seviyorum doyurucu ve lezzetli oluyor.

WhatsApp Image 2022-03-11 at 16.55.41.jpeg
Koşu bandında koştuktan sonra çektiğim resim ve yulaflı kahvaltımın resmi

Daha sonra temizliğe başladım. Havalar soğuk ama oturduğum odanın penceresi baya kötü olmuştu . Onu sildim. Koltuklarımı sildim. Koltukları silerken kullandığım aparatı yeni aldım. İşimi çok kolaylaştırdı.

WhatsApp Image 2022-03-11 at 16.41.19.jpeg
Oturma odamda temizlik yaparken çektiğim resim

Ben bunları yaparken çocukların çıkış saati geldi. Onları aldım. Küçük oğlumun sınıfı 23 Nisan için hazırlık çalışması yapıyorlar. Zeybek öğreniyorlar. Bugün de dersleri vardı , çok yorulmuş. Ve çok da eğlenmiş.
Okuldan sonra arkadaşlarımı kahveye davet ettim. Sohbet muhabbet kahveleri içtik. Hepimize iyi geldi.

WhatsApp Image 2022-03-11 at 16.56.15.jpeg

Akşam yemeği için hazırlık yapma vakti geldi. Evde ıspanaklar vardı. Ispanaklı börek yapmaya karar verdim . hazırlık aşamasını çekmeyi unutmuşum. Ama kendim açtım yufkayı . 😉

WhatsApp Image 2022-03-11 at 16.41.19 (1).jpeg
Böreğimin tabaktaki ve fırındaki resmi

Yemekten sonra herkes ödevinin başına geçti. Bende biraz el işi yaptım. Akşamları görmek daha zor oluyor.( yaşlanmışım)😀 Yapabildiğim kadar yaptım. Ödevler bitince çocukları yatırdım.

Benim bir günüm bu şekilde idi . Postumu okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek üzere
Resimler bana aittir Samsung Galaxy Note 4 ile çekilmiştir.

Sort:  

Bende önümüzdeki hafta diyet yapmaya niyetliyim. Hatta ramazandada devam etmeyi düşünüyorum. İnşaallah yaza kadar dilediğim forma kavuşurum. Son zamanlarda ipin ucunu biraz fazla kaçırmışım.
Sizden yulaflı kahvaltınızın tarifini rica ediyorum. 🙏
Hatta ayri bir post olarak paylaşabilirseniz benim içinde sizin içinde daha iyi olur. 😉
Şimdiden teşekkürler

İpin ucu kaçtı mı kaçıyor gerçekten. Size kolaylıklar diliyorum. Diyetin ilk günleri biraz zor oluyor. Ama isteyince yapamayacagimiz şey yok. 💪En yakın zamanda tarifi atacağım inşallah. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. 🤗

Elinize sağlık 😊 Yulaflı tarifler gerçekten çok güzel oluyor 👍

Çok teşekkür ederim. 😊

 2 years ago 

son bir ayda sp yapmadınız . dikkat ederseniz seviniriz :)

tamamdır. çok iyi bilmiyorum. yönergeleri takip ederek yapmaya çalışacağım.☺

 2 years ago 

Güzel post

 2 years ago 

Guzel bir gun olmus ablam. Allah kolaylik versin. Ordan oraya kosturmussun. Borek cok lezzetli gorunuyor. Ellerine saglik. 😋👍

Evet canım yoğun bir gün oldu. Teşekkür ederim guzel yorumun için 😍

Spor yapmak gerçekten çok önemli, bende yeni başladım, ramaz ayına kadar gitmeyi düşünüyorum, ramazan ayında eğer yapabilirsem devam ederim, yoksa da artık bayramdan sonra 😊

Börekte çok güzel görünüyor. Elinize sağlık

Ben Çocuklar filan derken baya geç keşfettim sporu. Başlamak bitirmenin yarısı imiş. İnşallah siz de niyete almışsiniz, devamı gelir. Çok teşekkür ederim.

 2 years ago 

Ispanaklı börekler enfes gözüküyor 😋

çok teşekkür ederim. ben de çok seviyorum. otlu olsun yeter ki.😋

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65051.86
ETH 3163.86
USDT 1.00
SBD 2.54