Ekmek Pizza Tarifi😋

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Bizler iyiyiz şükür. Bugün sizlere bayat ekmekleri değerlendirdiğimiz, çocukların da çok seveceği pratik bir tarif vereceğim. Çocukların deyimiyle ekmek pizza. Benim çocuklarım çok sevdiği için ben ara ara yapıyorum.

WhatsApp Image 2022-02-23 at 17.05.22.jpeg

malzemeler
bayat ekmek
yumurta
süt veya su
kaşar peyniri
sucuk
isteğe göre baharat( ben nane koydum.)
isteğe göre üstüne başka malzemeler de koyulabilir. ( Yazın domates biber lor peyniri)

image.png

Öncelikle sosumuzu hazırlıyoruz. Yumurta süt ve baharatları karıstırıyoruz. Dilimlediğimiz bayat ekmekleri bu sosa batırıp fırın tepsisine yerleştiriyoruz. Tepside yağlı kağıt kullanıyorum. Tepsiye yapışmıyor. Kaşar peynirini rendeliyoruz. sucukları yuvarlak bir şekilde doğrayıp, ekmeklerin üzerine önce kaşarları sonra sucukları koyuyoruz.

image.png

Fırının en üst katında biraz yüksek derecede üstü kızarana kadar pişiriyoruz.

image.png

Ve pizzamız hazır. Deneyecek olanlara afiyet olsun. Bir daha ki postumda görüşmek üzere.

Sort:  

Afiyet olsun. Çok lezzetli görünüyor.

Çok teşekkür ederim yorumunuz için 😊

 3 years ago 

ellerine saglik ablam. cok lezzetli gorunuyor 😋

Teşekkür ederim canım 😍

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Teşekkürler 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60231.53
ETH 2321.91
USDT 1.00
SBD 2.51