Diarygame ~ 8 Eylül Çarşamba ~ Alışveriş Telaşı

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210908_145946.jpg

Hoşgeldiniz. Steemite 4 gün oldu katılalı. Artık güzel şeyler paylaşma zamanı gelmedi mi. Günlüğüme başlamadan önce şunu belirtmek istiyorum. @ipekyuksel adlı arkadaşım ve çok sevdiğim kişilerden biridir kendisi beni buraya O davet etti. Bende üye olup birşeyler paylaşmak istedim. Şimdi onun yanındayım. Bazı yerlerde o bana yardımcı olacak. Birlikten kuvvet doğar demişler

Çocuklarım için okul alışverişi yapmıştım ama daha bazı eksikler vardı. Hazır bu eksiklerde varken bende kendim için birşeyler almalıyım dedim. Öğleden sonra çıktım dışarıya bazı yerlere göz gezdirdim. İlk önce kırtasiye aradım. Sonunda buldum ve eksik olan şeyleri aldım nihayet.

IMG_20210908_145938.jpg

Karnım açıkmıştı. Bi yerde oturup bişeyler yedim. Sonrasında kendim için mağazaya girip aklıma gelen birşeyi almaya koyuldum. Çok fazla kalmadım mağazada alacağımı alıp arkadaşım ipeği ziyarete gittim. Sağolsun benimle çok ilgileniyor kendisi. Bende hep mahcup hissediyorum kendimi. Arasıra böyle ziyaretler olması beni mutlu ediyor. İnsanın içini dökmesi sohbet etmek istemesi için bir arkadaşa ihtiyacı var her zaman. Onun için arada bir arkadaşlarla iç dökmek iyi olur.

IMG_20210908_145931.jpg

Arkadaşımda sohbetimizi yaptıktan sonra eve gittim. Eşim evde idi bugün çocuklar onun yanında kaldı. Sorun yoktu yani. Evimiz birbirine yakın olduğu için eve erken vardım. Çocuklarımı özlemiştim tabi. Üstümü değiştirdikten sonra akşam yemeği için hazırlık yaptım. İşte günüm bu şekilde geçti. Okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.

Sort:  

Hoşgeldiniz

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz. Duyurulardan ve kurallardan haberdar olmak için resmi hesabı takip ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65092.40
ETH 3470.06
USDT 1.00
SBD 2.50