The Diary Game Better Life Season 3:16.11.2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba,
Herkese iyi haftalar dilerim benim için zorlu bir hafta oluyor çünkü hafta sonu dinlenemedim. Cumartesi günü yediğim bir şey dokunduğu için sanırım gıda zehirlenmesi yaşadım. Daha sonra çevremdeki kişilerle konuşunca onların da dışardan yediği yemekler sonucu benzer problemler yaşadığını gördüm. Bugünlerde özellikle işlenmiş et dediğimiz salam sosis ve sucuklarda problem varmış. Sizlere de dikkat etmenizi öneririm. Ben de olabildiğince evde yemeye çalışıyorum fakat iş yoğunluğundan bazen eve gitmeye vaktim olmuyor.

55D2728E-7C61-410B-A09F-B5AE9317BA4B.jpeg

Havalar da oldukça soğudu, bizleri gerçekten zor bir kış bekliyor çünkü elektrik ve doğalgaza gelen zam dolayısıyla olabildiğince kullanmamaya çalışıyoruz. O sebeple belki de bu yüzden hasta oluyoruz. Bubble da üşüyor bence çünkü örtülerin arasına giriyor sürekli.

48A8A633-3252-49F8-985E-170D6DDF9408.jpeg

İş yerimizde de Pandemi sebebiyle sürekli camlar açık oluyor o an hareket ettiğimiz için hissetmesek de sanırım üşüyoruz. Eskiden kış dönemlerinde tabii ki cam pencere kapalı oluyordu fakat şu anda hava sirkülasyonu için bunu göze alamıyoruz. Tabii ki çok açık bırakamıyoruz bu sefer spor yapan kişiler de terlediği için hasta olabilir.

1BC66284-E0C7-46B7-B9CF-DC1452FEFB2A.jpeg

Bu fotoğrafı hafta sonu sizlerle paylaşmak için çekmiştim. Fakat dün yazamadığım için bugün paylaşmak zorunda kaldım.Artık soğuk havalarda ateş yakmak daha keyifli oluyor tabii ki ateş iyi ısıtırsa aksi takdirde yine üşüyoruz. Ateş başı sohbetleri de her zaman eğlenceli oluyor. Yaz döneminde akşamları ateş yakılırken kış dönemi gündüz yakmaya başladık akşam soğunda ateş bile ısıtmıyor çünkü. Hafta sonuna ne yazık ki daha var umarım güzel bir hafta ve bu sefer güzel bir hafta sonu geçiririz. Okuduğunuz için teşekkür ederim kendinize iyi bakın.

Sort:  
 3 years ago 

Umarim hersey yoluna girer. Pandemide, ulkemizdeki hizli fiyat artislari da son bulur. 😔

Maalesef her seye çok zam geldi el yakıyor ama biz kendimizi ısıtacak kadar yakamıyoruz 🙄

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

çok geçmiş olsun 🙏🏻

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43