Steemit-Türkiye Topluluğu Yarışma #8 ''Binance Borsa Tanıtımı" @baycan

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

IMG_20210920_000801.jpg

Kaynak

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗

Bugün@steemit-turkiye topluluğumuzun düzenlemiş olduğu, "steem coini borsada tanıtma" konulu yarışmaya katılmak için yine sizlerle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum 🤗😍

Yaklaşık 2 senedir coin alım satım işleri ile uğraşmaktayım. Ben şu anda binance borsasını kullanıyorum. Binance borsasında alım satım işlemleri hem hızlı hem de daha kolay. Binance aynı zamanda bir dünya borsası. Tüm dünya ülkeleri yaygın olarak binance borsasını kullanmakta. Binance borsasında bugüne kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım binance borsasını gayet güvenilir buluyorum. Alım satımlarda çok az bir miktarda kendi ürettiği coin olan bnb cinsinden komisyon kesiyor. Diğer borsalara oranla bu miktar gayet az. Daha önce bitexen borsasını kullanıyordum. Burada alım satımlarda çok fazla miktarda komisyon kesildiği için alım satım işlemlerimi rahat yapamıyordum. Binance borsasında alım satım işlemlerinde çok cüzi bir miktar da kesinti yapıldığı için rahatlıkla alıp satabiliyorum. Yani binance borsası trade yapmaya çok uygun. Ayrıca binance borsasında alacağınız coini grafik olarak çok rahat inceleme olanağınız da var.

Binancede alım satım işlemleri yapabilmeniz için ilk önce binance borsasına kayıt olmanız gerekiyor. Aşağıdaki linkten binance borsasına %10 indirimli üye olabilirsiniz. Eğer referans linkimden üye olursanız yüzde on komisyon indirimi kazanmış olacaksınız.

Screenshot_2021-09-19-22-20-10-28.jpg

Yaptığınız alışverişlerde %10 indirim alacağınız referans linkim

Binanceshare_2021-09-19_22:07:22|367.jpeg

Üstteki resimde steem coini 4 saatlik zaman aralığındaki grafiği görmektesiniz. Grafik incelemesi yaparken sürekli dakika ve saat olarak grafik incelememi yapıyorum. Bir coinin yükselip alçalacağını grafik hareketlerini izleyerek görebilirsiniz. Binance borsasında grafik incelemesi yapmak da çok rahat.

Binanceshare_2021-09-19_22:06:53|364.jpeg

Üstteki resimde de Steem coinin 15 dakikalık grafiğini görmektesiniz.

Binance borsasında steem coin alım satım işlemleri nasıl yapılır?

İlk olarak burada yazılarımızı yazarak kazandığımız steem coinlerimizi binance borsasına aktarmayı göstereceğim.

ilk olarak binance hesabımıza giriş yapıyoruz. Hesaba girdikten sonra sağda en alt köşede cüzdan sekmesine tıklıyoruz. Bu arada ben telefondan giriyorum Bir daha önce borsasına bu yüzden telefon uygulamasına göre tarif ediyorum sekmelerin yerlerini. bilgisayardan girenler için uygulama ve sekme yerleri daha farklı olabilir. Ben bugüne kadar hiç bilgisayardan giriş yapmadım.

Cüzdana giriş yaptıktan sonra alttaki resimde görüldüğü üzere yatırma sekmesini tıklıyoruz.

IMG_20210920_004909.jpg

Karşımıza çıkan ekrandan alttaki resimde gördüğünüz arama kısmına steem yazıp Steem Coinin adreslerini buluyoruz.

Screenshot_2021-09-19-23-28-22-56.jpg

Yine alttaki resimde steem coine ait adresler bulunmakta.

Screenshot_2021-09-19-23-28-36-35.jpg

Buraya kadar her şey yolunda değil mi? 🤗👍Buraya kadar geldiyseniz şimdi sıra steemitteki walletimize giriş yapmakta.🤗

Hesabımızın wallet kısmına giriyoruz.

Screenshot_2021-09-19-23-37-13-15.jpg

Resimde gördüğünüz gibi steem miktarının bulunduğu kısımdaki ok işaretini tıklayınca seçenekler çıkıyor karşımıza. Transfer bölümünü seçiyoruz.

Screenshot_2021-09-19-23-38-00-38.jpg

Transfer sekmesini tıklayınca aşağıdaki resimde gördüğünüz ekran çıkacak karşınıza. Bu ekrana binance borsasında steem coine ait bulduğumuz adresleri kopyalayıp yapıştıracağız. Binance borsasına geçip adresleri kopyalayabilirsiniz.

Screenshot_2021-09-19-23-28-36-35.jpg

Walletimizdeki to yazan yere, üstteki resimde gördüğünüz deepcrypto8 yazan kısmı karşısındaki kutucuktan tıklayarak kopyalayıp yapıştırıyoruz. Cüzdanımızda Memo yazan yere de yine üstteki resimde memo steem kısmında yazan rakamları kutucuğu tıklayıp kopyalayarak yapıştırıyoruz. Son aşama olarak cüzdanımızdan next kısmını tıkladığınızda birkaç dakika içerisinde transfer işlemini gerçekleştirmiş oluyoruz. Dediğim gibi birkaç dakika içerisinde e-mailinize transfer işleminin gerçekleştiğine dair size bilgi geliyor.

Steem coininizi binance borsasına aktardıktan sonra rahatlıkla steem coin alıp satabilirsiniz. Bunun için binance borsasında Yine telefon uygulamasında alttaki seçeneklerden piyasalar kısmına tıklayıp arama butonundan Steem yazarak steem coini bulabilirsiniz.

Screenshot_2021-09-19-22-17-21-07.jpg

Steem coin binance borsasında btc ve eth cinsinden alıp satılmakta. Ben btc cinsinden alım satım yapıyorum.

Screenshot_2021-09-19-22-17-38-72.jpg

Üstteki resimde gördüğünüz gibi al ve sat butonları var. Miktar yazan yere satacağınız miktarı yazdıktan sonra sat butonuna tıklayarak işleminizi gerçekleştiriyorsunuz. Daha sonra btc dönüştürdüğümüz steeminizi btc-usdt alsat kısmına girerek yine aynı işlemleri yapıp dolar olarak yani usdt cinsine dönüştürmüş oluyoruz.

Binancede alım satım işlemleri işte bu kadar kolay 🤗 Topluluğumuzda binance borsası'nın tanıtımını çok iyi yapacak uzman arkadaşlarımız var. Burada yazarlık yapan birçok kişi borsa ile meşgul olmakta. Bu yüzden binance borsası bizim topluluğumuza sponsor olma şansını verirse daha çok üyesi olacağına inanıyorum. Burada birçok yazar binance borsasını en iyi şekilde tanıtarak reklamını yapabilir.

Umarım binance @steemit-turkiye topluluğuna sponsor olur.

Sağlıcakla kalın sevgili dostlar 🤗

@steemcurator01
@pennsif

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 3 years ago 

Attığım twet

Screenshot_2021-09-20-02-12-22-26.jpg

Binancenin son bağlantısına da twet attım :) umarım gereken destekler alınır ve topluluk olarak daha iyi yerlerde oluruz 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 63782.14
ETH 3146.14
USDT 1.00
SBD 2.55