You are viewing a single comment's thread from:

RE: Betterlife - The Diary Game (08-July-2021) | By @tugbabeauty

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba canım 🤗💞 saçlrına keratin bakım nasıl yapıyorsun, ben de yapmak istiyorum. Kullandığın bir marka var mı .

Sort:  

Ben solex diye bir markayı kullanıyorum. Çok da memnunum. Bir çok markada düzleştirme ve kurutma esnasında çıkan o duman bu markada yok

 3 years ago 

En kısa zamanda deneyeceğim teşekkür ederim önerin için 🤗

 3 years ago 

Merhaba Baycan'ım :)

Valla canım ben Fitness Keratin kullanıyorum mavi renkte şişesi. Tek başına yeterli olmuyor tabi keratin öncesi ve sonrası tuzsuz şampuan kullanmak gerekiyor. Saça sürdükten sonra 15 dk kurumasını bekleyip fön makinesi ile kurutmak fönlemek gerek ardından düzleştirici ile üzerinden geçiyorum. 2 gun yıkamıyorum daha sonra tuzsuz sampuanla yıkıyorum. Dikkat edilmesi gerekenler var. Her duş sonrası kurutmak gerekiyor. Ben tepeden aşağı dogru kurutuyorum. Kuruyunca fön çekilmiş gibi oluyor. Bu sene denedim benim çok işime yaradı. Sürekli düzleştirme işlemi yapardım. Şimdi ise sadece kurutuyorum o kadar. Uzun süre kalması için de havuz suyu vs normal şamsuanlara dikkat etmek gerekiyor tabi. Dikkat edildiği zaman 3 4 ay bu şekilde kullanabiliyorsun. Bir iki güne bununla ilgili yazı yazmayı düşünüyorum detaylı . Umarım faydası olmuştur canım :)

 3 years ago 

Canım benim çok teşekkür ederim güzel bilgilendirici yorumun için 🤗😍 ilk fırsatta deneyeceğim ve sonucu buraya yazacağım 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57883.59
ETH 3070.40
USDT 1.00
SBD 2.34