Club100 [CONTEST] The World in 2030 #2 : My Country🇹🇷🇹🇷🇹🇷

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

ENG

20220426_230000_0000.png

Antalya Kemer bazaar

What3words

Hello everyone, friends. 🤗

We are with you in another contest post. Today, I am writing to you to participate in the competition organized by our friend @pennsif, which covers what will happen in our country in 2030. I would like to thank him for organizing this beautiful competition.

IMG20220424194744.jpg

Antalya Kemer entrance

IMG20220424181556.jpg

IMG20220424181210.jpg

I would like to give you some information about the country I live in. I live in Antalya, Turkey. Every part of my country, which is covered by sea on three sides and has an important geographical location, has a different beauty. I enjoy experiencing all four seasons here. Every season is beautiful for me.

IMG20220424194601.jpg

Antalya Kemer street

The province of Antalya, where I live now, is flooded by thousands of tourists every year. I love every corner of my Heavenly homeland. Every place is different for me. This is my homeland where I live. There are thousands of martyrs' blood on every inch of this land. That's why every piece of land of my homeland is very precious to me. There are cities in my country that have hosted many civilizations that lived centuries ago. I am sharing a few pictures showing our natural and cultural beauties for you.

IMG20220424183130.jpg

Antalya Kemer Marina

Yes, now if I come to our main competition topic, let's take a look at what changes will happen in 2030 in this beautiful country. Actually, I don't want to think too negatively, but unfortunately, the economic problems in my country are making me think a little negatively. Currently, all products have been increased by 100% in the last 3 months in my country. Fuel prices and rents increased by 100%. Likewise, food products have increased almost 100% in the last 3 months. On the other hand, our government unfortunately did not raise salaries enough. The hike he made in January melted away with increases.

IMG20220424194456.jpg

IMG20220424193946.jpg

In addition to being expensive, there are many young people in my country who are unemployed even in these difficult times. There are even those who have a law degree and are marketing in the market. Unfortunately, many of our university students are still unemployed. I really feel sorry for the plight of our youth. we parents are doing our best to bring our children to places to be educated. However, we cannot get them to have a job by having them read. My daughter is now a law graduate, working here with minimum wage. However, with what dreams I had my daughter read. I hope he advances in his profession and earns good earnings.

IMG20220424192855.jpg

IMG20220424181852.jpg

In 2030, the cost of living will increase even more, in the future, machines will replace manpower and unemployment will increase even more. Since the share of welfare abroad is higher, I predict that the brain drain may increase in my country. Most of our intelligent and cultured young people are trying to improve themselves abroad. If these problems increase in 2030, I think that immigration to abroad will increase even more.

Although I am a little pessimistic about 2030, I hope 2030 will come to my country with beauty.

I invite @uzercanan @habercitr @ispin @myblueworld @whyshy @mercy32 @mesafe @gulfuren @bircan @verycouldd @arzum @svm038 @melanur and everyone who reads my post to this contest.❤️

Stay well, dear friends.❤️

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

TR

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

Bir yarışma postunda daha sizlerle birlikteyiz. Bugün sizlere @pennsif arkadaşımızın düzenlemiş olduğu 2030 yılında ülkemizde neler olacağı konusunu içeren yarışmasına katılmak için yazıyorum. ona bu güzel yarışmayı düzenlediği için teşekkürlerimi sunuyorum.

Biraz sizlere yaşadığım ülke hakkında bilgi vermek istiyorum. Ben Türkiye'nin Antalya ilinde yaşıyorum. Üç tarafı denizlerle kaplı olan ve önemli bir coğrafi konuma sahip olan ülkemin her yeri ayrı bir güzelliğe sahip. Burada dört mevsimi de birden yaşamanın keyfini sürüyorum. Her mevsim benim için ayrı güzel.

Şu an yaşamakta olduğum Antalya ili her yıl binlerce turistin akınına uğramakta. Ben Cennet vatanımın her köşesini çok seviyorum. Benim için her yerin güzelliği ayrı. Burası benim yaşadığım vatanım. Bu vatanın her bir karış toprağında binlerce şehidimin kanı vardır. O yüzden vatanımın her bir toprağı benim için çok değerlidir. Ülkemde yüzyıllar öncesinde yaşamış olan birçok medeniyete ev sahipliği yapmış şehirler vardır. Sizler için birkaç tane doğal ve kültürel güzelliklerimizi gösteren resim paylaşıyorum.

Evet şimdi asıl yarışma konumuza gelecek olursam, bu güzel ülkemde 2030 yılında ne gibi değişiklikler olacağını birlikte göz gezdirelim. Aslında çok olumsuz düşünmek istemiyorum ama maalesef şu an ülkemde ekonomik sıkıntılar beni biraz olumsuz düşünmeye sevk ediyor. Şu an ülkemde son 3 ayda bütün ürünlere %100 zam geldi. Akaryakıt fiyatları kiralar %100 arttı. Yine aynı şekilde gıda ürünleri neredeyse son 3 ayda %100 artmış durumda. Buna karşın hükümetimiz maaşlara maalesef yeterli zam yapmadı. Ocak ayında yapmış olduğu zam artışlarla eridi gitti.

Pahalılığın yanısıra ülkemde bu zor zamanlarda bile işsiz kalan birçok gencimiz bulunmakta. Hukuk mezunu olup da pazarda pazarcılık yapan bile var. Üniversite okuyan birçok gencimiz maalesef halen işsiz. Gençlerimizin durumuna gerçekten üzülüyorum. biz anneler babalar çocuklarımızı okutmak yerlere getirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Ancak onları okutmakla iş sahibi olmalarını sağlayamıyoruz. Benim kızım şu an hukuk mezunu, asgari ücretle bir burada çalışıyor. Oysa ben kızımı ne hayallerle okutmuştum. Umarım mesleğinde ilerler ve güzel kazançlar elde eder.

2030 yılında hayat pahalılığının daha da artacağını, gelecekte makineler insan gücünün yerine daha çok alacak ve işsizlik boyutu daha da artacaktır. Yurtdışında refah payı daha yüksek olduğu için ülkemde beyin göçünün de artabileceğini öngörüyorum. Zeki kültürlü gençlerimizin çoğu yurtdışında kendisini geliştirmeye çalışmaktadır. Eğer 2030'da da bu sıkıntılar artarsa, yurt dışına göçlerin daha da artacağını düşünüyorum.

Her ne kadar 2030 yılına ilişkin biraz karamsar olsamda umarım 2030 yılı ülkeme güzelliklerle gelir.🙏🤗

Sağlıcakla kalın sevgili dostlar.

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Baycan Hanım, emeginize saglık, ama bu pahalılık şuan dünyanın her yerinde var, bizim şuan bir litre ayçiçek yagımız 5 euro, akaryakıt desen oda çok zam yedı, maaşlara zam desen hiç olmadı Almanyada Türkiyede yinede maaşlara zam olmuş, gidişat ne yazık ki her yerde iyi degıl şuan.

 2 years ago 

Aynen öyle melanur hanımcığım ülkemizin hali maalesef içler acısı. Çok teşekkür ederim sayfamı ziyaret edip değerli ve güzel yorumlarınızı paylaştığınız için 😍🙏❤️

 2 years ago 

Çok güzel 😍 daha önce Antalya'da bulunmadım. İnşallah bir gün kısmet olur 🙏

 2 years ago 

İnşallah canım benim buralara sen de gelirsin bu güzellikleri Sen de görürsünTeşekkür ederim güzel yorumun için. ❤️

 2 years ago 

Amin inşallah 🙏❤️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Thank for your entry in the World in 2030 contest.

 2 years ago 

Thank you so much 🙏

Tebrikler yarışma için. Biraz kontrol edeyim ben de bir paylaşımda bulunacağım. Teşekkürler. Antalya için söylenebilecek pek bir şey yok. Bir yerin insanları duyarlı ise orası güzeldir.

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62753.87
ETH 2445.66
USDT 1.00
SBD 2.67