#Club5050 the diarygame better life kız kardeşlerimle çay keyfi

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

184247.jpg
Slm steemit ailesi bugun pazar ve günü kız kardeşlerimle geçiriyoruz önce sehrimize Bi festival yapıyor gidip orayı gezdik onlarla alışveriş yapmak vakit geçirmeyi ne kadar sevdiğimi söylemiştim festival de çeşit çeşit markalar standlar var festival daha cok kıyafet üstüne giyim aksesuar ve ayakkabı da vardı bende kıyafet almayı alışverişi çok seven biri olarak bu fırsatı kaçırmak istemedim ve biraz alışveriş yaptım Bi kaç tunik aldım şal aldım ordan da pazara gidip sebze meyve alışverişi yaptım hafta sonu çocuklar için de çok iyi oluyor dinlenmeye fırsatları oluyor aslında yanlız çocuklar değil anneler için de biraz nefes almak için fırsat hafta içi koşuşturma çok oluyur aysımayı okula gönderip evi toplamak kolay ama bebekli Bi anne olunca bir iki saat sürecek işlerim saatler alıyor birde hira sürekli kucağımda olunca fazla fazla yoruluyorum aysıma da 1 inci sınıfa gittiği için hafta içi baya yoruluyoruz çocuklar birlikte oynarken bizde çay içip sohbet ediyoruz kafa dinlemece kız kardeşlerim en büyük yardımcım ve destekçim en azından Bi çay yap geliyorum diyince bile gidecek yerin olması çok çok iyi umarım herkes için böyledir ablalarım benim için bulunmaz. Bi nimet bende onlar için ve çocukları için elimden geleni hep yapmaya çalışırım yorgunluğa iyi gelen bir de kahve var 😁birlikteyken Türk kahvesi içmeden ayrılmayız son nokta kahve olur hep muhabbetimiz sevgimiz bol olsun 🤗
IMG-20211127-WA0008.jpg

189171.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Afiyet olsun canım

 3 years ago 

Saol arkadaşım😍

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Afiyet olsun, ikramlar göz alıyor.. :)

 3 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

 3 years ago 

Afiyet olsun 😊

 3 years ago 

Saolun ❤️

 3 years ago 

Sevdiklerin ve aile ile geçirilen zamanların keyfi harikadır. Kahveler ve tatlı harika görünüyor. Afiyet olsun

 3 years ago 

Tesekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61937.20
ETH 3004.64
USDT 1.00
SBD 2.49