#Club5050 the diarygame better life hastane yolları

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba steemit Türkiye ailesi günlerdir o kadar yoğunum ki hastane işlerimiz Bi türlü bitmedi sürekli gidip geliyoruz hiranın gözündeki sorun için gidip geliyoruz gözlük numarası büyümüş gözlük değiştirdik insaallah bu kez iyi gelecek numarası biraz düşer ablası da muayene oldu oda artık gözlüklü 🤓 bu arada başka sorunlar için başka doktorlara da gidiyoruz kan tahlili idrar tahlili derken epey bir uğraştık baya ağlattık hira yi ama çok sükür bişey çıkmadı o kadar yoruluyorum ama şükür ki bisey çıkmayınca çok mutlu oluyorum bütün yorgunluğumu alıyor Allah'ım su hastanelere düşürmesin orasızda bırakmasın ne kadar gitmek istesek de gerektiği zaman da iyi ki var dersimize çare arayabiliyoruz diyoruz rabbim kimsenin çocuğuna dert verip derman aratmasın evlat canının yarısı ona. Bişey olsa önce annenin canı yanar kendimize bişey olsa o kadar üzülmeyiz ama evlat dedim mi dünya duruyor neyse bu sıkıntılı günlerde biraz kafa dağıtmak için biraz oyalanmak için bişeylerle uğraşmak iyi geliyor bende evde ki kumaş parçalarıyla bir iki kutu kapladım hem uğras oldu hira da oyalandı benım le birlikte evde ki giymediğim kıyafetlerin kumaşlarını güzelce kestim kutuların yüzüne güzelce kapladım içine hersey koyabiliriz kumaşların desenini sevdiğim için yine atmayıp bişey de kullanayım dedim ve böyle bir fikir geldı aklıma atmayı sevmediğimi söylemiştim böylece evdeki kullanmadığımız seyler de Bi işe yarıyor hemde değerlenmiş oluyor bu ara hastane ye gidiş geliş trafiğine moral bozukluğuna biraz olsun iyi gelıyor sanki
190322.jpg

190320.jpg

190331.jpg

Sort:  
 3 years ago 

👍🏻👍🏻

 3 years ago 

Rabb'im kimseyi korktuguna ugratmasin . minik kuzuma sağlık afiyet versin .Bu arada kutular harika olmuş eline sağlık

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Gözlükleri yakışmış 🤓 çok tatlı duruyor 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57797.87
ETH 3067.72
USDT 1.00
SBD 2.29