The Diarygame Better Life / Evde Geçen Günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

Güzel bir günden herkese merhaba. İş olmamanın rahatlığıyla çok güzel bir uyku çektim. Ama bünye alıştı için yine erken kalktım. Fakat uyumak için direndim. 2 saat daha uyudum. Uyandığımda saat 11‘ e geliyordu. Biraz daha yatakta oyalandıktan sonra yataktan kalktım.

1.jpg

Hava çok güzeldi. Onun için balkona kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Dışarı pazar vardı onun için biraz ses vardı ama hava o kadar güzeldi ki bu havayı kaçıramazdım. Kahvaltıları balkona taşımaya başladım ve youtube den video açıp kahvaltımı yapmaya başladım. Kahvaltının bitmesiyle tekrar mutfağa taşıma işi başladı. Bunları hallettikten sonra mutfağı topladım ve evi biraz temizledim. Bugün evdeydim. Bilgisayarda film izlemeye karar verdim. 3 saatlik film ardından ufak bir şeyler atıştırdım.

2.jpg

Arkadaşım aradı biraz onunla konuştum. O da işten gelecekti Türk kahvesi yap aşağı da oturalım dedi. Türk kahvesini hazırladım ve bahçeye indim. Daha gelmemişti Ayşe abla. 2 dakika sonra geldi. Birlikte Türk kahvemizi içip gün hakkında konuştuk. İşte yaşadığı sorunları olayları anlattı. Günün değerlendirmesini yaptık. Türk kahvesi bitince tabi ki de fincanları ters çevirmemek olmazdı. Fotoğraflarını çekip fal sitesine atıp eve çıktık. Evde biraz televizyon izledikten babam geldi. Babama yemek verdim.

3.jpg

Yemekten sonra sofrayı kaldırdım bulaşıkları yıkadım ve canımız tatlı çekiyordu. Mutfağa girip irmik helvası yapmaya karar verdim. Tatlıyı hazırlayıp dondurmayı kase ye koyduktan sonra babamla çay eşliğinde bir güzel yedik ve günü kapattık.

Sort:  
 3 years ago 

güzel :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70