The Diarygame Better Life / 7 Ağustos Günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

Selam arkadaşlar. Bu sabah güne çok enerjik başladım. Sabah ev halkı uyurken kalktım kahvaltı hazırladım. Hep beraber kahvaltı yaptık. Sonra odamı toparladım. Ütülenmesi gereken kıyafetlerim vardı onları ütüledim. Katlayıp dolaba yerleştirdim.

Screenshot_2021-08-06-23-16-15-923.jpg

Öğlen gibi arkadaşım aradı. Evlerinin önünden ayrılmayan bir kedi vardı. Onunla çok ilgilenirdi. Ben de onlara giderken kediye mama götürürdüm. O kedinin gözü iltihaplanmış gel veterinere götürelim dedi. Evden çıktım arkadaşıma gittim. Kediyi veterinere götürdük. Yarına kadar burda kalması gerekiyor dedi. Kediyi bıraktık çıktık. Bu arada havalar sıcak herkes evinin önüne bir kap su koysun. Kediler köpekler kuşlar hepsi faydalanır. Onların dili yok isteyemezler. Su içecek bir yer de bulamazlarsa çok sıkıntı ölebilirler. Susadığınızda saatlerce belki günlerce susuz kaldığınızı düşünün anlarsınız.

Screenshot_2021-08-06-23-15-59-155.jpg

Veterinerden çıktıktan sonra yakınlarda bir avm vardı. Avm içindeki starbucks a gittik. İçeceklerimizi söyledik. Oturduk baya sohbet ettik. Sonra bir ara iki yabancı gibi olduk. O kendi telefonuna daldı ben kendi telefonuma 😂

Screenshot_2021-08-08-13-11-20-803.jpg

Screenshot_2021-08-08-13-12-42-332.jpg

Avmden çıkıp yolda yürürken bir sürü böğürtlen gördüm yol kenarında. Böğürtleni çok seviyorum. Ama benim oturduğum yerde pek yok. Marketlerde de her zaman olmuyor. Yol kenarında bir evin önünde böyle bir çiçek gördüm. Çok hoşuma gitti. Nerdeyse o evin kapısını çalıp çiçekten bir dal isteyecektim kendim dikmek için.

Screenshot_2021-08-06-23-19-34-220.jpg

Akşama doğru eve geldim. Kendime böyle salata türü birşey hazırladım. Çeri domates ve sarımsak. Üzerine biraz tuz baharat ve zeytinyağı. Hafif ve sağlıklı bir yiyecek oluyor. Benim doymama da yetiyor. Akşam da mutfağı toparladım. Çöpleri filan attım. Yatağıma geçip kitabıma kaldığım yerden devam ettim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim 🤗

Sort:  
 3 years ago 

Güzel gönlünüze teşekkür ederiz, kedi köpekler ağzı yok dili var canlılar bize muhtaçlar. Hepimiz onlar için elimizden geleni yapmalıyız 🙏🏻

Hayvan sevgisi başka birşey. Bir insanın evladı gibi sevmesi lazım onları

Hayvanlar için verdiğiniz ince mesajdan ötürü teşekkür ediyoruz, onlarında birer canlı olduğunu unutmamak gerekir onypzden herkes elinden geldiğince sizinde dediğimiz gibi bu sıcak günlerde bir kap su onalr için çok önemli 🙏

Teşekkür ederim desteğiniz için 🙏☺️

Hem hayvanlar hem bitkiler iki yere de mesaj var. Güzel paylaşım olmuş

Teşekkür ederim 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68797.43
ETH 3730.18
USDT 1.00
SBD 3.76