The Diarygame Better Life - 21.09.2021 günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

Bugün yaz Kur'an kursuna başladım. Aslında ilk olduğu için birazcık heyecanlıydım. Sabah erkenden kalkıp kahvaltımı yaptım. Kur'an kursu hocamız bize ilk dersten çok güzel şeyler öğretecekti. Bunun için mutlu ve sabırsızdım. Kahvaltının yapar yapmaz hemen yola çıktım. Evimizin önünden geçen ilk otobüse binip Kur'an kursuna doğru gittim. Kur'an kursuna gittiğimde hocamız ilk olarak bize güzelce Kur'an okumak için birkaç bir şey öğretti. Bundan sonra ben de kendi kendime Kur'an kursunun duvarına oturup kendim birazcık okumaya çalıştım.

kuran.jpg

Ders bittikten sonra arkadaşlarımızla ve hocamızla birlikte küçük bir gezinti yapacaktık. İlk olarak bizi maneviyat yüklü bir türbeye götürdü. Ortam gerçekten çok güzeldi. Biz de buralarda dualar okuyup. birazcık da Kur'an okuduktan sonra gezmeye devam ettik. Gerçekten her yer çok güzeldi. Gezdiğimiz bu yerlerde arkadaşlarımızla birlikte güzel yerler keşfedince daha da mutlu oluyorduk.

türbe.jpg

Bu yerden çıktıktan sonra hocamız bizi hat sanatı yapılan bir yere. götürdü. Aslında ben daha önce hat sanatı yaptığım için biliyordum ve çok seviyordum. Gittiğimiz kursta hat sanatı yapan kişiler bizlere birkaç bir şey çizip çizmemek istediğimizi sordular. Ben de hemen aklımda kalan şeylerle güzel bir hat sanatı ortaya çıkarttım. Daha sonra yapmış olduğun bu resmi eve getirdim ve herkese gösterdim. Evdekiler de çok beğendiler. Hatta kurstaki hocamız bile benim buna nasıl yaptırma merak etti. Evde güzel bir çerçeve içine alarak odama attım. Gerçekten çok güzeldi duruyordu ve çok mutlu olmuştum.

hat.jpg

Sort:  

quality post (1).png

Steemit-türkiye topluluğunda günün kaliteli yazısı seçildiniz. Aktif olmaya devam ediniz.

👍👍👍👍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65927.86
ETH 3481.42
USDT 1.00
SBD 2.66