The Diarygame Better Life - 17 Eylül Günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

Sabah öğlene yaklaşırken uyanıp simitçiye gittim ve simit aldım eve gelip bir güzel portakal suyu sıkıp ikisini birlikte günün kahvaltısı olarak kabul ettim. Uzun süredir erken kalkıp bir çok çeşidin bir arada olduğu kahvaltıları tercih etmeme rağmen bu gün böyle olsun dedim.

a68314e2-44c7-4461-9eb4-b4ca446d9d78.jpg

Kahvaltıdan sora arkadaşımı ziyarete gideceğim için simitçinin hemen bitişiğindeki baklava pasta hanesinden tatlı satın aldım. Tatlıyı güzelce hediye paketi yaptırdıktan sonra arkadaşımın evine doğru yürümeye başladım aynı mahallede oturduğumuz için yürüme mesafesinde olan eve ulaşmam kola oldu. Arkadaşımda güzel bir sunumla çaylarımızı hazırlamıştı çoktan tatlı ve siyah çay eşliğinde kahvaltımızı yaptıktan sonra uzun uzun sohbet ettik. Akşam için bir planım olup olmadığını sordu bende olmadığını söyledim. Oda yemeğe kalmam için ısrar etti. O zaman dedim yakınlardaki bir kafeye gidip biraz hava alalım.

8cbed932-0a25-4f02-a23a-8d1aefc8ec1b.jpg

Arkadaşımda bunun iyi fikir olduğunu düşündüğünü belirtti. Hazırlanıp çıktık. Yol üzerinde otantik takılan satan bir mağazanın önünden geçiyordum. İçeri girip bu değişik takılara bir göz attık. Hediye için muhteşem olurdu diye düşündük. Ardından kafeye ulaşmıştık arkadaşımda bende çay içmeyi seviyorduk. Bir taraftan sohbet ettik bir taraftan çaylarımızı içtik vaktin nasıl geçtiğini unutmuşuz. Yavaş yavaşta acıkmaya başlamıştık. Eve gidip yemek hazırlıklarına başlamayı önerdim. Giderken manavdan domates salatalık aldık . eve vardıktan sonra ikimizde birlite yemeği hazırladık güzel ve hafif bir yemek yaptık ve yedik.

82fe2182-3562-4da8-8eb3-845ab47c6fab-1.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64453.36
ETH 3507.44
USDT 1.00
SBD 2.56