The Diary Game Better Life Season 3 - Kısa Bir Gezinti

in Steemit Türkiye3 years ago

Screenshot_2021-07-27-16-25-27-473.jpg

Merhaba arkadaşlar. Güne böyle bir kahvaltı tabağıyla başladım. Jambonlu mantarlı omlet ve domates salatalık. Sonra anneme temizlikte biraz yardım ettim. Bayram sonrası temizliği gibi. Televizyonun karşısına uzandım arkadaşım aradı.

Screenshot_2021-07-27-16-27-44-216.jpg

Arkadaşım erkek arkadaşı ile buluşucakmış. Beni de çağırdı. Birlikte bir cafeye gittik. Yolda giderken arkadaşım erkek arkadaşı ile biraz tartıştılar. Malesef ben de bu duruma şahit oldum. Ama çok uzun sürmedi sarılıp barıştılar.

Screenshot_2021-07-27-16-24-06-006.jpg

İçeceklerimizi söyledik. Ben biraz steemitteki yazıları okudum. İnstagramda takıldım. Arkadaşımla sevgilisi tavla oynadılar. Ben bilmiyorum oynamasını. Biraz karışık geldi bana.

Screenshot_2021-07-27-16-30-08-612.jpg

Daha sonra eve dönmek için yola çıktık. Çıkarken atıştırmalık birşeyler aldım. Evde bilgisayar başında çayla güzel oluyor. Arkadaşımın doğum günü yaklaşıyor. Arabada onun hakkında konuştuk. Sonra beni eve bıraktılar. Şimdi de steemite bunları yazayım dedim. Biraz uyumak istiyorum. Çok erken kalktım uykusuzum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

Afiyet olsun

Teşekkür ederim :)

Güzel bir gün olmuş. Aslında tavla hiç karışık değil. Kesinlikle öğrenmenizi tavsiye ederim. Çok eğlenceli

Hiç anlamadım nasıl olduğunu 😂

 3 years ago 

Herşey çok renkli 🌈 Ne güzel bir gün olmuş 😊

Teşekkür ederim :)

Tartışmanın uzamaması iyi olmuş :) Kim sevmezki pc başında birşeyler yiyip içmeyi. Çok güzel oluyor :)

Bu ara çok yiyorum özellikle tatlı

 3 years ago 

Aslında tavla oynamak keyiflidir ya öğrenince bırakmadınız. Tatlılar çok hoş görünüyor.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Steemit-türkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69123.03
ETH 3739.29
USDT 1.00
SBD 3.69