The Diary Game Better Life / 29 Ağustos Pazar Günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

20170716_060116.jpg

Yoğun bir iş temposunun ardından tatil gününe uyanmanın verdiği keyifle güne başladım. Kahvaltıyı dışarda yapmayı planladığım için oldukça rahattım. Yavaş yavaş yataktan çıkıp banyoya doğru ilerledim. Günün en güzel zamanları için kişisel bakımımı özenle yaptıktan sonra giyinme odama geçip akşamdan hazırladığım kıyafetlerimi giydim.

20180127_153603.jpg

Bütün günü tarihin ve denizin iç içe olduğu bir liman kendinde geçirmenin verdiği heyecen ile otomobileme yerleştim. Lilmana geldikten sonra aracı kapalı otoparka park edip sırt çantam ve suyumla yola koyuldum.

20180403_121529.jpg

Dün geceden ayarladığım başka bir ayrıntı ise gün içeresinde bana eşlik edecek olan rehberdi. Rehberin gelmesini on beş dakika bekledim. Rehber geldi yola çıktık. Gün içinde ki hava durumunun fazlası ile gezi için uygun olması iç rahatlatıcı oldu.

20180127_153453.jpg

Yolda mola verip bazı kafelerde çay içtik. Rehber fazlası ile sıcak kanlı ve samimi idi. Onu bulduğum firmayı arkadaşım önermişti.

20180119_091227.jpg

Bol bol fotoğraf çekip bir sürü anı biriktirdikten sonra şehrin tarihi ve limanın tarihi ile ilgili bir sürü bilgi edindikten sonra eve dönmek üzere araca doğru ilerledik. Akşam olmuş güneş kaybolmuştu. Rehberle vedalaşıp teşekkür ettikten sonra güzel bir geçirmenin mutluluğu içimdeydi.

Yemekten sonra telefonum çaldı. Arayan arkdaşımdı beni kahve içmeye davet etmişti. Yakınlardaki taksi durağını arayıp taksi çağırdım. Çok beklemeden gelen taksiye binip arkadaşımın evine gittim. Arkadaşım güler yüzlü karşıladı. Kahveler harikaydı.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

@steemit-turkiye 🤗

Sort:  

quality post (1).png

Merhaba Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Toplulukta aktif olmaya devam ediniz.

 3 years ago 

Güzel anılar biriktirdiğiniz günlerin çoğalmasını diliyorum. Okurken içinizdeki huzuru hissettim :)

 3 years ago 

İzin gününü çok güzel geçirmişsiniz. Fotoğraflar da çok güzel. Böyle güzel anıların olması ne güzel bir şey.
İleride geriye bakıp güzel şeyler yaptığı için seviniyor insan.

Ne güzel gün geçirmişsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69731.54
ETH 3810.82
USDT 1.00
SBD 3.84