The Diary Game Better Life / 1 Ağustos Yorucu Bir Gün Oldu

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG-20210802-WA0006.jpg

Herkese merhaba:) Bugün sizlerle günümün nasıl geçtiğini paylaşmak istiyorum.
Bugün günlerden Pazar olduğu için uyandığımızdan beri ev halkı olarak ne yapsak derdine düştük ve kahvaltıyı dışarıda yapmaya karar verdik. Dışarı çıktığımızda bizi çok şaşırtıcı bir trafik karşıladı. Normalde gittiğimiz yol çok trafik olmaz. Bu sebeple şaşkınlıkla geçtik araçların arasından.

IMG-20210802-WA0005.jpg

IMG-20210802-WA0004.jpg

Çocukların daha rahat hareket edebilmeleri ve enerjilerini atabilmeleri adına salaş bir yer seçmeye çalıştık. Bulduğumuz yer evimize uzak olsa da çok rahattı, çocuklar doya doya oyunlarını oynarken biz de sohbet edebildik. Yeşillikler içinde mükemmel bir yerdi 🥰

IMG_20210802_100846.jpg

Kahvaltımızı yaptıktan sonra beni bugün çok güzel bir deneyim bekliyordu; tango kursu! 🥰 Bir süredir hayatımı hiçbir şey için geç değil, öğrenmenin yaşı yok sloganlarıyla yaşıyorum. Yaşadığım her an yeni bir şeyler öğrenmek ve hayattan zevk almak istiyorum. Bu sebeple geçen hafta tango kursuna yazıldım. Bugün de kursta ilk günümdü. İlk günden daha sadece terimleri ve adımları öğrenmiş olsam da benim için müthiş bir deneyim oldu.

IMG-20210802-WA0000.jpg

Kurs bitiminde telefonumun birkaç kez çaldığını fark ettim. Arayan annemdi ve en sevdiğim tatlılardan biri olan kabak tatlısını yaptığını söyleyip beni kahve içmeye davet etti. Kabak tatlısı asla hayır diyemeyeceğim bir şey olduğu için kabul ettim ve hızlıca ona gittim.

IMG-20210802-WA0001.jpg

Annemdeyken arkadaşım aradı ve yeni bir cafe keşfettiğini, karşılıklı çay içerken aynı zamanda antika dükkanında oturabileceğimizi söyledi. Heyecanla beni almasını bekledim gittiğimizde ise heyecanım iki katına çıktı. Burası tam bana göreydi!

IMG-20210802-WA0002.jpg

Eve döndüğümüzde oldukça yorulmuştuk. Tatlı eşliğinde balkon keyfi yaptık. Bugün bizim için çok keyifli bir Pazar günü oldu. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim 🤗

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz daim olsun☺️🙏🏻

Teşekkür ederim. Hepimiz daha güzel günlere inşallaj 🥰

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Teşekkür ederim 🙏

Keyfiniz bol olsun🙏

 3 years ago 

Merhaba gittginiz kafenin ismi Atilla yıldız değil mi aynisni başka şehirde de var 🤭

Merhaba ismini hatırlamıyorum kocaeli darıca tarafında

 3 years ago 

Antikalarla dolu olan cafeye bayıldım. Nostaljiyi, antikalari çok severim. Tango kursuna bende gitmiştim. Resmen içiyorsunuz harika bir deneyimdi. Güzel keyifli bir gün gecirmissiniz daim olsun.🥰

 3 years ago 

Baya hareketli ve keyifli bir gün olmuş :)

Teşekkür ederim sıcakta suya girmekten başka çare kalmıyor

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68625.09
ETH 3746.53
USDT 1.00
SBD 3.76