Herkese Hayırlı Cumalar

in Steemit Türkiye3 years ago

Selam arkadaşlar. Cumanız Mübarek olsun. İyi haberlerin geldiği güzel bir gün olsun. Dularınız kabul olsun. Dertleriniz deva bulsun.

Screenshot_2021-08-05-17-43-19-395.jpg

Kahveyi çok seven biriyim. Kakve makinası evimdeki en değerli eşyadır benim için. Sabah içerim akşam içerim. Bazen öğlen içerim.

Kendime Latte yaptım laptopumu da aldım balkonda zaman dolduruyorum. Akşam arkadaşımın kına gecesi var ona katılacağım. O zamana kadar dedim bari netten film açıp izleyeyim.

Normalde sade ve sütsüz kahve içerim. Ama bazen canım tatlı kahve istiyor. O yüzden Latte gibi Cappuciano gibi tatlı kahveler içiyorum. Tabi sağlıklı olan sade kahve. Hazmı kolaylaştırır sindirimi hızlandırır. Bu arada dünyada kahveyi bu kadar çok tüketen ülkelerin başında geliyoruzdur. Bizim ülkemizde kahve sevmeyen çok az insan var.

Ne çok övdüm kahveyi 😂 kahve candır arkadaşlar.

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57158.90
ETH 2411.82
USDT 1.00
SBD 2.28