Herkese Güzel Bir Gün Diliyorum / @aycacelik

in Steemit Türkiye3 years ago

Screenshot_2021-08-16-12-39-29-685.jpg

Güzel bir günden herkese merhaba 🤗 Havanın böyle olduğu günleri çok seviyorum. Güneşli ama esiyor. Yani bunaltıcı bir hava yok. Böyle havada gezmek de keyifli oluyor ☺️

Ev işlerimi halledip arkadaşlarla sahile gitme düşüncemiz var. Bizim de aktivitemiz bu işte sahile gidip çimlere oturup kahve içmek 😂
Akşamları da evde film izlemek. Bu arada film tavsiyeniz olursa sevinirim. Film izlemeyi çok seviyorum. Tavsiye ettiğiniz her filmi izlerim 😊

Sort:  

Günde 4 film izleyen eski ben olsaydım 😊 fazlasıyla önerebilirdim ama uzun zamandır izlemiyorum malesef.. En son TENET izlemiştim. izlemediyseniz tavsiye ederim.

Bakıcam dediğiniz filme ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71030.89
ETH 3824.06
USDT 1.00
SBD 3.52