Gece gece canım kokoreç çekerse

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210811_230725.jpg

Bir insanın evde yatarken canı kokoreç çeker mi. Canım kokoreç çekti 😂 Allahtan çok yakında kokoreçci var hemen giyinip oraya gittim. Kendim burda yiyip biraz da evdekilere paket yaptırıcam.

Buranın kokoreçine bayılıyorum. Ne zaman önünden geçsem koku beni hep içeri çekiyor. Eskiden yemezdim bağırsaktan yapılıyor diye ama sonraları çok sevmeye başladım. Neyse ben yemeğimi yiyeyim. İyi geceler ☺️

Sort:  

Afiyet olsun ben de çok severim. Maalesef olduğumuz yer de güzel kokoreö yapan bir yer yok. İzmir de tatildeyken neredeyse iki akşamda bir yemeğe gittik

Burası çok iyi yapıyor. 2 katlı dükkan her gün her akşam dolu

Afiyet olsun..
Kokoreçi sevmeyen tadına bakmamıştır ondan sevmiyordur :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68734.33
ETH 3745.98
USDT 1.00
SBD 3.72