You are viewing a single comment's thread from:

RE: Göster Kendini Yarışması /Piyano @bubbling

Tebrikler! 😍👏Ben de bir piyano aşığıyım ve piyano öğrenmeye niyetlendigimde 20 yasımdayidim ve tam piyano alacakken hamile olduğumu ögrenmiştim ve bütün gündemim degismisti.☺Gecikmis hissetmeyi çok iyi anliyorum.. ama daha kötüsü öyle olduğunu düşunerek kendimize sevdigimiz şeyleri ,tutkularımizi gerçekleştirme,mutlu olma ,neşelenme,eğlenme şansı vermemek..😉Kendimizi hiç yargılamıyor olsaydik neler yaratırdık? Yeteneksiz,eksik,gecikmiş yada yetersiz olduğumuza karar verip bırakmasak neler yaratırdik?💫⭐?Hemen simdi cesaretle bir adım attığımızda neler değişir? 🍀🤩Biz kendimizi açtığımızda,izin verdigimizde ,bütün evren derhal bizim için çalışır!🙏🏻Ne güzel bir vesile oldu yarışmamiz.👍☺Haydi dostlar devam! Teşekkürler,sevgiler⚘@bubbling

Sort:  
 3 years ago 

Bu güzel yarışma ve yorumunuz kesinlikle çok güzel şeylere vesile oldu ve olacak... Hiçbirimiz mükemmel değiliz hepimizin endişeleri korkuları var, bu yüzden bazı şeyleri kabul etmek, kendimize koyduğumuz sınırlardan kurtulmak ve tüm bunlara cesaret etmek çok önemli🙏🏻 O yüzden en iyisini yaptığım değil ama bunun için çabaladığımı gösterdiğim bir video olsun istedim. Evrenin bize tüm güzelliklerini mucizelerini kabul edelim 777 ❤️ Sevgiler

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15