Gel adlı eserimizin sözleri

IMG_20210514_004351_874.jpg

Küçük şeyler ne çabuk büyür
Aşkın önüne taştan duvar örülür
Dil hiç susmaz,kalp yara alır
Kahreder,dağıtır,vurur
Bir kuru gurur.

Kaç mevsimdir yolunu gözledim
Gecelerce uykusuz bekledim
Terkedilmiş bir çocuk yetim yüreğim
Biçare,suskun...

Kaç mevsimdir yolunu gözledim
Gecelerce uykusuz bekledim
Terkedilmiş bir şehir derbeder yüreğim
Virane oldum...

Gel,unutmadan
Gel,yorulmadan
Güllerim kuruyup solmadan...
Yüreğim acıdan bitti.

Gel,unutmadan
Gel yorulmadan
Güllerim kuruyup solmadan...
Gözlerim kurudu, bitti.

Sort:  

Merhaba ;)

Steemit platformunda aktif olduğun için teşekkürler :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57451.97
ETH 3105.02
USDT 1.00
SBD 2.32