İftar yemeği

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar nasılsınız iyisinizdir inşallah. Bugün günlerden cuma idi. Sabah 6 buçukta kalktım hazırlandım servise binmeye gittim servise bindim ve işyerine gittik .Sabah yedi buçukta işbaşı yaptık tekstilde çalışıyorum ve şu an çocuk montları dikiyoruz benim yaptığım iş ise etiket takıyorum ve tamir yapıyorum bugün haftanın son günü olduğu için zaman geçmiyor gibiydi ama geçti şu an akşam oldu iki gün tatilimiz var yarın bolca dinlenip orucumu tutacağım işten eve geldiğim zaman annem ile ablam odunlukta sıcak börek yapıyorlardı akşam yemeği için yani iftar yemeği ve çok Güzel görünüyorlardı.
IMG_20220408_183559.jpg

IMG_20220408_183607.jpg
Annem hamurunu açıp içini dolduruyordu. Yani böreği hazır hale getiriyordu.Ablam ise pişiriyordu. Böreklerimiz kıymalı ve pırasalı idi. Gerçekten çok lezzetli ve güzel olmuştu. Buyurun gelin iftarımızı beraber açalım bu güzel börekler ile ve son olarak şekerli börek de yapmışlardı. Onu da çay ile beraber yedim ve çok güzeldi çıtır çıtır olmuştu. Annemin ve ablamın ellerine sağlık yoruldular ama değdi. Akşam yemeği börek yemek de bir başka oluyor. Ailece oturup böreğimizi yedik. Eşim ise tatlı olarak sütlü revani yapmıştı onun da ellerine sağlık çok güzel gözüküyordu.Ama daha tadına bakmadım ama inanıyorum ki çok güzel olmuştur.Ellerine sağlık canım eşim benim. Üstüne de bolca ceviz atıp süslemiş o tadını daha da güzel yapmış ve daha şekilli gözüküyor herkesin emeğine yüreğine sağlık teşekkür ediyorum. Gerçekten Ramazan ayı geldiği zaman sofralar bir başka oluyor. Gerçekten bereketi ile huzuruyla oruç bir başka oluyor Rabbim bizi nice oruçlara kavuşturmayı nasip etsin inşallah.

IMG_20200428_210226.jpg
Ve son olarak herkes birbirinin kıymetini anlayıp ve fakirliği nasıl bir şey olduğunu gösteren oruç ayı her anlamıyla gerçekten bize yol gösterip önce oluyor. Her nimetin kıymetini iyice bilmeliyiz çünkü Rabbimiz çoğu insanı fakir yaratmış ve çoğu insanı zengin yaratmış zenginlerin fakirlerin halinden yoksulların halinden anlaması için oruç çok önemli bir yer tutuyor kesinlikle oruç tutmalıyız her zaman şükür etmeliyiz Şükrü hiçbir zaman elimizden bırakmamalıyız Rabbimize binlerce kere şükürler olsun hamdolsun verdiğin nimetler sayısız ya ve bolca biz kıymetini bilirsek Rabbim daha çok arttırsın inşallah Herkese hayırlı akşamlar diliyorum hayırlı iftarlar hayırlı oruçlar diliyorum...

Sort:  

Afiyet olsun 😊özledik valla, kısmet olursa bizde gelip yeriz 🙏

İns abi bekleriz o günlerde gelir elbette.

 2 years ago 

Afiyet olsun

Teşekkür ederim

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62020.79
ETH 2420.03
USDT 1.00
SBD 2.64