Herkese iyi günler

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba steemit ailesi nasılsıniz iyisinizdir umarım.Havalarin güzel olmasıyla beraber herkes kendini bir yerlere atmaya çalışıyor.Bazilari suyun kenarına gidiyor bazıları pikniğe gidiyor bazıları gezmeye gidiyor.Havalar sıcak baya herkese iyi günler dilerim.
IMG_20220611_104851.jpg.
Bu sabah saat 9 kalktım.Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım.Esim de kalktı annemde kalktı.Güne güzel bir kahvaltı yaparak başlamak istedim.Esimin ellerine sağlık güzel bir kahvaltı hazırladi.Bende fırına gidip biber ile patlıcan fırına attım.Pistikten snra sıcak ekmek alıp eve geldim.Ve mükemmel bir kahvaltı yaptık ailece güne güzel başlamış oldum.Dün maaşım yattığı için bugün bir alışveriş yapmak istedim.Ailece gidip evin ne eksiği varsa aldik.Baya yorulduk.Hava çok sıcak olduğu için insan halsiz ve yorgun düşüyor.Aksam yemeğinden sonra da ilçemiz de konser var.Aksamda konsere gideceğiz ailecek.
IMG_20220607_235138.jpg
Bu aralar çok TV izliyemiyorum.Ama ara sıra güzel flimleri gördüğüm zaman izlemek istiyorum. Genelde yabancı filmleri seviyorum izliyorum. Film izlemeyi çok seviyorum fırsat buldukça izlemeye çalışıyorum genelde yabancı filmleri izliyorum onlar daha çok hoşuma gidip daha çok beğeniyorum. Genelde macera aksiyon ve tarihi filmleri seviyorum. Evde internetim olduğundan dolayı ara sıra internetten de açıp izlemeye çalışıyorum. Eskiden daha çok film izlemeyi TV izlemeyi zaman ayırırdım. Ama şu an sabahları erken kalkıp işe gittiğim için akşamları da biraz erken yatmak zorunda kalıyorum ondan dolayı da hafta içleri fazla izleyemiyorum. Genelde hafta sonları fırsat buldukça izlemeye çalışıyorum.
IMG_20220605_233510.jpg

Eski tarihi filmler daha çok ilgimi çekiyor ve savaş filmleri özellikle de kılıçlı filmler çok ilgimi çekip severek izliyorum. Macera filmleri de bayağı güzel oluyor tabii ki aksiyonda olmazsa olmazı size de tavsiye ederim eski tarihi filmleri kılıçlı filmleri izlemeniyi TV karşısında oturup çayını alıp filmini izleyeceksin yanında da çerezini yiyeceksin.
IMG_20220204_002929.jpg

IMG_20220118_221822.jpg

IMG_20220116_211509.jpg
İzlediğin bazı filmlerde resimler attım hepsi de birbirinden güzel herkese tavsiye ediyorum izlemenizi isterim. Ve herkese iyi günler diliyorum kendinize çok iyi bakın havalar sıcak bayağı dikkat edin zamanınızı iyi değerlendirin geçen her saat her gün ömrümüzden geçiyor herkese huzurlu mutlu ömürler diliyorum teşekkür ederim iyi günler.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60813.09
ETH 3389.90
USDT 1.00
SBD 2.52