YENİ KİTAPLARIM

in Steemit Türkiye2 years ago

284D1048-6B9C-4E01-9C7E-7BBB096F51CC.jpeg

Herkese Merhaba

Yine kitap aldım.
Netflix kanalında yeni bir Türk dizisi vardı Zeytin Ağacı.
Aldığım kitaplardan biri bu dizide gördüğüm bir kitap .

Kitabın adı “Seninle Başlamadı “.
Dizi dışında okunması gereken kitaplar arasında sayıldığı içinde merak ettim.
Zeytin Ağacı dizisi Aile dizimini konu almış.
Bazı hastalıklarımızın atalarımızın travmasından kaynaklı bizlerde olduğu vurgulanmakta.
Biraz konunun derin boyutuna inmek istiyorum.
Diğer kitapta Doktor Serkan Karaismailoğlu ‘nun yazmış olduğu “Kadın Beyni Erkek Beyni “kitabını aldım.
Okuyunca mutlaka paylaşım yapacağım.
Teşekkürler.

1F9C0C6A-F9C6-4DA4-BC9B-03EFEB7DC57B.jpeg

Sort:  

Zeytin agaci dizisini bir Arkadaşım bana tavsiye etti, izle diye daha fırsat bulamadım izlemeye baya iyimis dizi. Iyi okumalar dilerim.

Diziyi izledim.Farklı bir konu izlenebilir.

gerçekden güzel kitaplar erkek beyni kadin beyni kitabini okumasamda biliyorum onunam ilgili çok fazla sey işittim çok güzel kitap

Bende tavsiye üzerine aldım.
Kadınlar bir kaç işi aynı anda yapabiliyor erkekler niye öyle yapamıyor muhabbetinden kitaba geldik.😂

bizler bir isi yapiyoruz ama onu tam yapiyoruz :)

Niye biz herşeyi yarım yamalakmı yapıyoruz😊

😂😂😂aynen öyle

''seninle başmadı'' ki bitsin repliği geldi aklıma :) travmalar :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79