Steemit -Türkiye Yarışma #7 Steemit Platformunun Size Kattığı Güzel Duygular Nedir? |@arzum

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Ailesi

Steemitle Nisan 2021 tarihinde bu topluluğa ön ayak olan eniştem @e-r-k-a-n ve ablam @melanur sayesinde tanıştım.Girişim biraz zor oldu ama değdi...

Screenshot_20210904-133605_Samsung Internet.jpg

Ilk postumu pandemiden dolayı dışarı çıkma yasağı olan bir günde paylaşmıştım.Paylastığım postum yukarıdadır.Açıkçası ilk etapta steemitin diğer platformlar gibi olduğunu düşündüğüm için bu postu paylaşmıştım,çok önemsememiştim.Ama bu paylaşımımdan sonra ablam bana kurallar hakkında bilgi verdi,bu bilgiye istinaden daha itinali postlar hazırladım..
Diğer platformların çoğunun sayfalarını ve paylaşımlarını pek kaliteli bulmuyordum,steemite paylaşımları kaliteli buluyorum..Paylaşım yapınca okunduğunu biliyor olmak beni mutlu ediyor..1 Insana bile tecrübem,paylaşımım ile dokunabilme fikri beni mutlu ediyor.Burada hem öğreniyor hem de öğretiyoruz..Sanat üzerine yapılan bir yarışmada bir resme dikkatli bakıp yorumlamak bana tüm sanat eserlerine bakma konusunda farklı bir bakış açısı kazandırdı..Bu bir kazanımdır.
Farklı ülkelere hem Ülkemizin tarihi yerleri,yemeklerimizi ,tatlılarımızı tanıtma fırsatı yakalıyor hem de onların kültürlerini öğrenme ufkumu geliştiriyor..Yeni insanlarla tanışmak,etkileşim halinde olmak başka bir mutluluk..
Ayrıca toplulukta çok değerli insanlar ile tanıştım..Yeni insanlar tanımak ayrı ayrı meziyetlerini keşfetmek ,paylaşımları ile onları tanımaya çalışmak çok keyifli..Aynı zamanda steemturkiye grubunda bulunan arkadaşlar ile birlik olup insanlarla aynı amaç için hareket etmek çok değerli...
Artı keyifli paylaşımlar sonucunda bir kazanç sağlamak bir çok şeyi daha anlamlı kılıyor..
İyiki steemit var ❤
Okuduğunuz için teşekkürler..

Screenshot_20210906-111231_Samsung Internet.jpg

Sort:  

Çok güzel yorumlamışsın...🙏

Teşekkürler

 3 years ago (edited)

Ellerine saglik Arzu.. steemit seninle daha cok deger kazandi iyiki sende katildin..!!

Çok teşekkür ederim 😊

çok güzel yazı steemitte olma zamanı

Aynen

Cok güzel yazmışsınız 👏

Teşekkür ederim😊

 3 years ago 

👍🏻👍🏻👏🏻

Hi great steemian, Lets help our selves by upvopting each other's post as a group. Join here👇
https://chat.whatsapp.com/BITmO5x6kx38RrdEqgZbXY

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Steemit düşündüğümden daha çok şey kattı bana, insanları cümlelerinde, yaziklarindan tanıyorsun ve bu platform bunu en güzel şekilde yerine getiriyor.. iyi ki sizde bu platformdasiniz.. Paylasimlara devam diyoruz 😍

Evet gerçekten öyle,iyiki burdayım sizinle tanıştım.🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57544.06
ETH 2338.08
USDT 1.00
SBD 2.35