SPREY MOP

in Steemit Türkiye2 years ago

20220312_151406.jpg

Herkese Merhaba

Evlerimizde iş bitmiyor..Günlük temizlik için eve harcanan süreyi hiç düşündünüz mü?
Ben temizliği,temiz evi severim ama temizlik için çok vakit harcamayı sevmiyorum..Bazen temizlikte geçirdiğim süreyi hesaplayınca canım sıkılıyor..
Hayatı insan kendine eziyet etmeden geçirmeli..
Tüm evin hergün silinmesi gerekmiyor ama mutfak?
Özellikle mutfakta yemek yaparken yerler çok kirleniyor..Mutfaktaki tezgah alanının olduğu yeri silmek için kovayı su doldur getir sil kovadaki suyu boşalt o kadar zaman gidiyor ki offf çok üşeniyorum..
İşimi nasıl kolaylaştırırım Pratik birşey ne olabilir diye düşünürken sprey mopları gördüm ama kullanımı iyimidir bilemedim..
Arkadaşım ile sohpet arasında konuşurken sprey mopu kullandığını ve çok memnun olduğunu belirtti.. Konuşmamıza istinaden gönül rahatlığı ile kullandığı bu moptan bende aldım..
Aldığım ürün geldi..
Kutunun içerisinden suyu doldurma haznesi çıktı..

20220312_151500.jpg
2 adet mop bezi çıktı aynı zamanda çamaşır makinasında yıkanabiliyor..
Ve diğer aparatları çıktı..

20220312_151438.jpg

20220312_151514.jpg

Hemen deneyim dedim.Hazneye yer sil ile su doldurdum..Hazneyi yerine yerleştirdim..
Suyu püskürterek yerleri sildim..
Mopun hafifliği ve kullanımı o kadar rahat oldu ki inanılmaz pratik bir ürün..
Bu ürün camlar içinde kullanılabiliyor..Özellikle yüksek camlarda merdivene çıkıp cam silmek çok tehlikeli ..Bu yüksek camlarda iyi iş görür...
Kimin aklına gelmiş bu ürün kim düşünmüş ise helal olsun...Harika bir ürün...Benim gibi pratikliği seven
herkese bu ürünü şiddetle tavsiye ederim...

Okuduğunuz için teşekkür ederim...

20220312_151744.jpg

Sort:  

Gerçekten kullanışlı bir ürün mü diye merak ediyordum. Sayenizde merakım giderildi 😊

Evet çok kullanışlı Faydalı olduysam ne mutlu bana..😊

Çok güzel ve iş bitirici bir ürünmüş, evde bu tarz pratik aletlerin olması çok avantajlı gerçekten, keşke aldığınız yere ait bir link bıraksaydınız. 🙏😊

Hiç düşünemedim ama trendyoldan aldım..

:) tamamdır çok teşekkür ederim. Arzu hanım

 2 years ago 

İyi günlerde kullanın ben de düşünüyordum iyi oldu benim için tavsiyeleriniz

 2 years ago 

Gule gulekullanin

 2 years ago 

Harika bir ürünle benziyor internetten bende araştırıp almayı düşünüyorum. Teşekkür ederim güzel paylaşımın için ❤️

 2 years ago 

Bu üründen bizde sipariş vermeyi düşünüyoruz 😂 kullanışlı bir şeye benziyor

Çok kullanışlı tavsiye ederim

 2 years ago 

Gercekten cok kullanisli bir urun herkese tavsiye ediyorum.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67494.12
ETH 3222.64
USDT 1.00
SBD 2.65