LAVANTA YAĞI

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210922_141257_mfnr.jpg

Herkese Merhaba

Doğanın bir mucizesi olan bitkilerden biri lavanta...Bir çok faydası var..Lavanta yağının da bir çok faydaları var..
Bazı akşamlar elektrikli buhurdanlığa su ekleyerek bir kaç damla damlatırım.Hem odaya hoş bir koku verir,hem de stresi azaltıp rahatlatır,tatlı bir uyku verir.

IMG_20210922_144007.jpg

Lavanta yağı ya da bitkisi sivrisineği engeller..Uyku sorununuz varsa yastığınızın kenarına 1 damla damlatın rahat uyku uyumanızı sağlayacak..
Kaygıyı engeller...
Baş ağrınız varsa alnınıza ve ensenize bir kaç damla sürün masaj yapın..
Mide bulantisi icin koklamanız yeterli..
Kas,bel ağrısına iyi gelen bir özelliğe sahip..
Dudak çatlagina lavanta yağı sürün faydasını göreceksiniz...
Kokusunu çok seviyorum..Bunun için bitkisini aldım henüz çiçek acmadi..Sabırla bekliyorum...

IMG_20210922_142316.jpg

Kozmetik sektöründe de kullanılıyor ,kokusunu çok seviyorum kolonyasını da almıştım...
Daha bir çok faydası olan bu bitki için Umarım farkındalık yaratabilmişimdir.
Umarım size faydalı bir yazı olmuştur..
Okuduğunuz için teşekkürler.

IMG_20210922_144845_mfnr.jpg

Sort:  

Lavanta kokusu çok güzel 👍 Ama bazıları çok ağır kokuyor 😏

Evet. Alırken markasına dikkat etmek lazım..

Lavanta kokusunu bende çok severim...birde sinek kovar işlevi var..çok güzel😊

Evet kesinlikle

 3 years ago 

Lavanta kokusunun buyuk bir hayrani olarak sac diplerime de suyla seyreltip suruyorum. Uzatmayi da sagliyor

Evet saça da çok faydası var. 😊

 3 years ago 

lavanta yağını Ben de çok severim evimde bulundururum dediğin gibi rahat uyumak isteyenler lavanta yağını yastıklarına bir damla damlatmaları yeter. Çok güzel bilgiler paylaşmışsın ellerine sağlık 🤗

Teşekkür ederim🥰

 3 years ago 

Sakinleşmek için kullanıyorum kokusu çok rahatlatıyor 🙏🏻

Evet çok rahatlatıyor..

 3 years ago 

Kokusunu çok severim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49